

Ime je možda ostalo isto, ali druga generacija Opel Grandlanda više ništa drugo ne dijeli s prethodnikom predstavljenim 2017. Za početak, Grandland je prvi Opel koji nastaje na novoj Stellantisovoj STLA Medium platformi te se protegnuo za 17,3 cm odnosno proširio za gotovo pet na ukupnih 465 cm dužine odnosno 189 širine. Sa 164 cm ujedno je i 3,5 cm viši. Novi Grandland pri tom obilato koristi brojne dizajnerske elementne s koncepta Opel Experimental što uključuje prednju 3D Vizor masku s osvijetljenim logotipom “munje”, ali i trajno osvijetljen (crveno) natpis Opel na stražnjem dijelu. Bogatija oprema uključit će i sustav svjetla Intelli-lux pixel HD s 51.200 zasebnih elemenata.
Puno prostora i bogata oprema
Unutrašnjost donosi 10″ digitalne instrumente te 10 inča velik, položen zaslon infotainmenta. Početna oprema Edition prilično je izdašna te između ostalih uključuje ergonomska prednja sjedala, automatsku dvozonsku klimu, prednje i stražnje parking senzore, paket Sigurnost te LED prednja (aut. duga svijetla) i stražnja svijetla odnosno 19″ alu naplatke. Dva centimetra ekstra prostora za koljena putnika u odnosu na prethodnika su besplatna no opcionalno su dostupni paketi Comfort (1200 eura – grijana prednja sjedala, stražnja kamera…) ili Tech (1500 eura – 16″ multimedija, bežično punjenje mobitela…). Prtljažnik u svim varijantama nudi 550 l korisnog volumena, što se obaranjem stražnjih naslona može povećati na maksimalnih 1645 litre. Za razliku od broj manje Opel Frontere (4,38 m) koja je naslijedila Crossland, Grandland neće nuditi treći red sjedala.
Hibrid, PHEV ili električari
Ponudu pogona otvara Grandland Hybrid 48V koji se bazira na kombinaciji 1.2 3-cilindarskog turbo benzinca (136 KS. 230 Nm) i e-motora snage 21 kW koji kao Edition starta od 34.490 eura. Bolje opremljeni GS kreće pak od 36.490 eura, a u oba slučaja snaga se preko prednjih kotača na podlogu prenosi uz pomoć 6-stupanjskog e-DCT mjenjača s dvostrukom spojkom. U ponudi će se naći i Grandland Plug-In Hybrid od 41.990 eura s kombinacijom 1,6-litrenog 4-cilindraša (195 KS, 350 Nm) e-motora za ukupnih 300 KS. Snaga se na podlogu prenosi putem 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom dok kapacitet baterije iznosi 17,9 kWh. Strogo električno bi trebalo moći prijeći oko 85 km (WLTP).
Osam godina jamstva
Što se tiče isključivo električnih varijanti, tu Opel planira tri izvedbe. Kao i kod sestrinskog Peugeota e-3008, početna baterija nudit će 73 kWh za 582 km prema WLTP-u, zlatna sredina je 82 kWh dok će izvedba Long Range između osovina ugostiti najveću bateriju kapaciteta 98 kWh za predviđenih 685 km dosega. Top varijanta e-AWD snage 320 KS snagu će isporučivati na sve kotače, ali će koristiti najmanju bateriju od 74 kWh. Električne varijante kreću od 44.990 eura. Na kraju spomenimo da je Opel paralelno s predstavljanjem Grandlanda na hrvatskom tržištu uveo i novo jamstvo za sve osobne modele i to u trajanju od čak osam godina ili 150.000 km, što prije nastupi. Opel je također prvi njemački proizvođač s ponudom električnih varijanti na svim modelima.