

Početak komercijalizacije obilježit će i posebno izdanje modela ID.3 1ST u četiri boje i tri verzije. Sve izvedbe bit će bogato opremljene: model ID.3 1ST s opsežnim praktičnim značajkama, uključujući upravljanje glasovnim naredbama i navigacijski sustav, model ID.3 1ST Plus s dodatnom značajkom IQ. Light uz dvobojni vanjski i unutrašnji dizajn te model ID.3 1ST Max s velikim staklenim panoramskim krovom i inovacijama poput head-up zaslona s proširenom stvarnošću.
Na većini će tržišta faza naručivanja za kupce koji misle obaviti predrezervaciju započeti netom nakon završetka sajma IAA u Frankfurtu u rujnu kada će biti dostupno i više detalja o samom modelu. Kupci će tada moći predati obvezujuću narudžbu za jedan od triju ekskluzivnih modela ID.3 1ST kod svojeg preferiranog Volkswagen trgovca. Do tada će kupci u svakom trenutku moći otkazati svoju prijavu bez ikakve naplate, a u tom slučaju će im se odmah vratiti plaćeni predujam.
Predrezervacija se uz Hrvatsku provodi na još 28 europskih tržišta uključujući i velika tržišta poput Norveške, Njemačke, Nizozemske, Francuske, Ujedinjenog Kraljevstva i Austrije. Marka Volkswagen kupcima u prosjeku planira isporučivati više od 100 000 ID.3 modela godišnje.
Najkraće rečeno, tamo gdje će Golf VIII stati s benzinskim i dizelskim pogonima, tamo će ID.3 nastaviti. Bit će sličnih dimenzija i ponude prostora na razini prostranijih u današnjoj kompaktnoj klasi i zapravo će donijeti samo revoluciju pod poklopcem. Jer, bit će to prvi VW na potpuno električnoj platformu.
Srednji iz ponude, onaj optimalni ID. 3, koristit će bateriju od 58 kW, pa će ovisno o načinu vožnje moći prevaljivati od 300 do maksimalno 420 km. Međutim, bit će tu i slabija (jeftinija) izvedba s baterijom od 45 kWh koja je dovoljna za najviše 330 km. Odnosno, tko pronađe veći budžet moći će izabrati veliku bateriju od 77 KWh s kojom će ID. 3 moći proći do 550 km. Inače, najviša brzina će u svakom slučaju iznositi najmanje 180 km/h.