Veliki SUV za manje od 30.000 eura

Kineski model pod zastupstvom Auto Hrvatske nudi puno toga za uloženo. Konkretno, za 29.990 eura kupci dobivaju 456 cm dug SUV s benzincem snage 177 KS, 7-stupanjskim DCT mjenjačem i obiljem opreme

Formulu koji su nekad koristili korejski proizvođači sada uspješno prakticiraju – Kinezi. Sudeći po posljednjim prodajnim brojkama, vrlo uspješno. Auto Hrvatska je tvrtka koja ima ne samo 70-godišnju tradiciju poslovanja u auto industriji i brojna zastupstva u prodaji europskih marki već i solidno iskustva u prodaji kineskih automobila Seres i DFSK. Bogatu ponuda sada je proširena suradnjom s velikim kineskim proizvođačem Dongfeng, a prvi automobil ove marke koji se nudi na hrvatskom tržištu je 465 cm dug SUV imena Forthing T5 EVO Exclusive. Forthing pripada vrlo atraktivnom C-SUV segmentu s modelima kao što su Kia Sportage, Hyundai Tucson, Škoda Karoq ili također kineski MG HS. Poznato je da kineski modeli već tradicionalno donose dobar omjer uloženog i dobivenog no Forthing puno pažnje pridaje i atraktivnom dizajnu napravljenom po ukusu europskih kupaca.

Moderno izvedena unutrašnjost s naglaskom na digitalne zaslone i instrumente

Stoga činjenicu da u nekim elementima prepoznajemo poznate obrise ne uzimamo srcu jer je ukupna slika ne samo vrlo skladna već i privlači poglede prolaznika. Zahvaljujući 217,5 cm razmaka između osovina sama je kabina prilično prostrana i tek će vozači iznad 195 cm poželjeti malo veći odmak električno podesivog i grijanog sjedala. Prostora za one do 190 cm ne manjka ni straga dok komforu pomažu solidno podstavljena klupa, ali i potpuno ravna podnica. Prtlajžnik pravilnog oblika pri tom nudi 480 l korisnog volumena što se obaranjem stražnjih naslona (60:40) može povećati na 1480 litara za prijevoz većih tereta.

Dovoljno mjesta za cijelu obitelj

Provjerena i pouzdana tehnologija

Auto gigant Dongfeng godinama surađuje s brojnim europskim i japanskim proizvođačima pa ne čudi što je kod pogonskog sklopa izbor pao na Mitsubishi (turbobenzinac) i Magnu Steyr (mjenjač). Provjereni 1,5-litreni benzinac snage 177 KS omogućuje 9,7 s do 100 km/h dok je najviša brzina limitirana na 180 km/h. Prema WLTP mjerenjima prosječna potrošnja iznosi 6,9 l no stvarne će brojke precizno otkriti prvi test. Maksimalni okretni moment od 260 Nm ne prednje se kotače prenosi uz pomoć 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom (7DCT) pri čemu okretaji većim djelom vožnje ostaju u opuštenom području, a same su izmjene stupnjeva glatke i brze. Dodatno, na raspolaganju su tri načina rada – standard, eco i sport, ovisno o trenutnim željama i raspoloženju vozača. Kombinacija podvozja MacPherson sprijeda, multilink straga uspješno je izvedena pa iako je sam ovjes nešto tvrđe podešen, dobro upija manje neravnine i izbočine na asfaltu.

Mjenjač s dvostrukom spojkom dozvoljava intervencije vozača, ali ne žalost nema polugica na upravljaču. Korisno, utor za nosač mobitela između ventilacijskih otvora

Upravljač s druge strane nudi nešto manje informacija s podloge no kako smo napomenuli, testne će vožnje pokazati kolike su dinamičke mogućnosti Forthinga odnosno što nude serijske Atlas gume (235/55 R19) mogu u izazovnijim situacijama. Kao i uvijek, većina će kupaca u ovom segmentu favorizirati bogatu opremu i komfor umjesto dinamike, a to su područja u kojima Forthing nimalo ne oskudijeva. Tradicionalno opcija gotovo i nema (osim boje) no zato serijska oprema za 29.990 eura uključuje praktično sve – od LED svjetala izvana do ambijentalne rasvjete iznutra, kombinacije 10,25″ digitalnih instrumenata i središnjeg zaslona, automatske klime, stražnje kamere, panoramskog krova, električnog otvaranja prtljažnika i još mnogo toga.

Prtljažnih pravilnih linija nudi korisni volumen od 480 l, ali i mogućnost asimetričnog preklapanja stražnjih naslona

Multimedijalni sustav podržava zrcaljenje mobitela, ali za sada ne i Apple CarPlay ili AndoidAuto. Isto tako mobitele možete puniti putem brojnih USB priključaka no ne i bežično. Kvaliteta izrade općenito je vrlo solidna uz tek manje iznimke po pitanju kvalitete materijala. Servisni intervali predviđeni su svakih 20.000 km (ili jednom godišnje), a uz servisni centar u Zagrebu, Auto Hrvatska najavljuje i širenje ponude u ostalim centrima. Dobra vijest je svakako tvorničko jamstvo od pet godina ili 100.000 kilometara koje pruža dodatnu sigurnost ovoj primamljivoj ponudi.

Provjereni Mitsubishijev benzinac snage 177 KS brine za uvjerljive performanse Forthinga