

Nova E-Klasa (4949 x 1880 x1468 mm) i dalje ima proporcije klasične limuzine srednje klase. Putnički prostor izdašno je dimenzioniran, dijelom zahvaljujući dva centimetra dužem međuosovinskom razmaku (2961 mm) u usporedbi s prethodnom serijom. Kapacitet prtljažnika iznosi 540 l, izuzev u slučaju ako se radi o nekoj od plug-in hibridnih izvedbi.
Rešetka hladnjaka s crnom površinom poput ploče veza je između tradicije i modernosti. Crna površina povezuje rešetku hladnjaka s prednjim svjetlima. Ovaj umetak u crnoj boji visokog sjaja vizualno podsjeća na modele s predznakom EQ. Trodimenzionalno dizajnirana rešetka hladnjaka je također progresivna ili klasična, ovisno o liniji opreme a opcijski je dostupan osvijetljeni okvir rešetke hladnjaka za sve linije.
Poput S- i C-klase, svi modeli E-klase (karava, all-terrain) temelje se na platformi MRA II tj. čistoj osnovi motora s unutarnjim izgaranjem bez mogućnosti pune elektrifikacije. E-klasa je sada ujedno posljednji novi model temeljen na MRA II, nakon završetka proizvodnog ciklusa ova baza odlazi u ‘mirovinu’ najkasnije 2030. godine.
Dotad će iza maske sa zvijezdom ‘brujati’ dodatno razvijeni redni motori s četiri i šest cilindara (dodatak M u kodnoj oznaci) kao benzinci i dizelaši, uz kombinaciju automatskog mjenjača s devet stupnjeva prijenosa. Četverocilindarski M 254 i OM 654 iz takozvane obitelji ‘Fame’ (‘Family of Modular Engines’) uvijek dolaze hibridizirani sa 48-voltnim električnim sustavom i integriranim starter-generatorom (ISG), koji daje dodatnih 20 KS.
Najsnažniji benzinac trebao bi razvijati oko 270 KS i 400 Nm okretnog momenta, dok posebno štedljivi dizelaš u top-izvedbi zahvaljujući biturbu postiže 270 KS i 550 Nm. Isti je i posebno čist zahvaljujući obradi ispušnih plinova u blizini motora, uključujući dva SCR-katalizatora (katalizator selektivne redukcije). Čisti i snažni u isto vrijeme – plug-in hibridi, koje pokreće dodatni električni motor od 100 KS.
Srednjoročno gledano, E-klasa bi čak trebala moći voziti potpuno autonomno prema standardima razine 3. U kokpitu su kupcima na izbor samostojeći zaslon osjetljiv na dodir poput onog u C- i S-klasi ili neovisna interpretacija širokopojasnog trodijelnog hiperzaslona, poznatog iz EQ-limuzina. Tu je i veliki head-up zaslon s funkcijama proširene stvarnosti. Osim toga, Daimler unapređuje ionako vrlo dobro glasovno upravljanje u sklopu MBUX-infotainmenta, koji se ugrađuje u E-klasu u trenutačnoj poboljšanoj verziji. To znači da će neki elementi MB.OS-a već biti dostupni 2023. prije nego što se potpuno pojavi na MMA-platformi godinu dana kasnije.
Izvrsna digitalna HD-svjetla slave svoju premijeru u E-klasi od samog početka ovog modela. Kao u C- i S-klasi, s više od milijun sićušnih ogledala sa svake strane, šalje LED-svjetlo na cestu s posebno finom rezolucijom putem sustava leća, ne zasljepljuje druge sudionike u prometu te lijepo obasjava sve važne informacije uz prometnicu kao što su prometni znakovi ili trake na asfaltu.
I za kraj, ostaje još samo pitanje koliko sve to košta? Recimo da Hrvatima omiljena verzija 220d (197 + 23 KS) starta sa 76.214 eura, dok ćete 4matic izvedbu iste platiti oko 3500 eura više. Plug-in benzinac E300e (snaga sustava 313 KS) pak kreće s 77.300 eura, dok su cijene plug-in dizelaša još uvijek u izradi.