ŽENEVA: Svjetske premijere Mercedesa CLA SB i EQV, ali i GT R Roadstera
Najveće zvijezde Mercedesovog štanda, a svakako i svečanog eventa Meet Mercedes, koji se tradicionalno održava dan prije sajma, definitivno su Mercedes CLA Shooting Brake i Concept EQV, potom i novi GLC, GLE, GT R Roadster
Mercedes CLA Shooting Brake
Nakon što je novi sexy CLA predstavljen na ovogodišnjem CES-u u Las Vegasu Ženeva nam donosi i avangardnu izvedbu Shooting Brake. Tako će i novi model imati posebnu proširenu MBUX-multimedijsku platformu koja zna tko priča (izdaje glasovne naredbe) s njom i čeka da sugovornik završi. Ima i motion-senzore za paljenje svjetala u određenim situacijama. U odnosu na prethodnika novi je CLA Shooting Brake širi, duži, ali i niži. Ima i veći međuosovinski razmak te daleko širi trak kotača (preko 50 mm), pa je utoliko prostraniji i još dinamičniji. Ukratko, pozicioniran je u viši razred, to više nije varijacija na temu malog karavan, što podrazumijeva i veću dozu luksuza.
Mercedes EQV – minibus na struju
Na krilima teologije koju smo imali priliku vidjeti u Stockholmu,na prvom Mercedesovom SUV-u EQC (rival Audiju e-tron), ali i na temeljima postojeće V-klase, Mercedes je stvorio prvi potpuno električni luksuzni minibus. Posjeduje bateriju kapaciteta 100 kWh, jedan elektromotor snage 150 KW i uz to nudi doseg od 400 km.
Mercedes GLC i kao plug-in
Atraktivnijim nego do sada pokazao se i redizajnirani kućni SUV savršenih proporcija Mercedes GLC s tanjim prednjim LED svjetlima i obnovljenim spojlerom. U njemu će se naći i potpuno novi 4-cilindarski benzinac, ali i dizelaš koji će biti potpomognuti 48-voltnom instalacijom. Također, u ponudi će se naći i GLC model kao plug-in hibrid sposoban za doseg od 50 km vozeći samo na električni pogon. Bit će to ozbiljan odgovor na BMW-ov X3 i Audijev model Q5.
Mercedes GLE se naginje prema zavoju
Novi je i Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ sa 3.0-litrenim 6-cilindarskim snagatorom u kombinaciji s AMG-automatskim mjenjačem s dvije spojke i svom silom elektronike koja će mu pomoći kako na terenu tako i na asfaltu. Rekordna je i vrijednost aerodinamike, pogotovo s obzirom na profil i vrstu vozila, koja kod modela GLE iznosi svega 0,29. Dakako, interijer će dobiti najmoderniju tehnologiju MBUX multimedijalne platforme. S tehničke strane svakako je najzanimljivije rješenje zračni panel koje zapravo kontrolira količinu zraka koji prolazi kroz sustave hlađenja vozila i oko vozila. Upravo je tako aerodinamika drastično smanjena s koeficijenta 0,32. Vozna dinamika s novim GLE dočekala je svoj vrhunac u ovoj klasi jer je tu i e-active body control koji tijekom dinamične vožnje karoseriju naginje prema zavoja pod kutom do 3 stupnja.