Zavirimo u kabinu novog Mercedesa SL
Unutarnji dizajn nadolazećeg modela SL prebacuje tradiciju ikone prvog modela 300 SL Roadster u modernu eru. Zahvaljujući svojim Mercedes-AMG genima, nova izvedba cilja na sportsku ciljanu grupu kao i klijente koji traže maksimalnu udobnost
Fini materijali, precizna završna izrada i briga za detalje dodatno ističu visoke standardne luksuza unutrašnjosti. Dizajn kokpita, sve do podesivog središnjeg zaslona na središnjoj konzoli, usmjeren je prema vozaču i impresionira harmoničnim ukupnim dojmom. U isto vrijeme, potpuno redizajnirani koncept dimenzija s 2+2 sjedala nudi više funkcionalnosti i prostora.
Novi kokpit krije se iza imena Affalterbach, MBUX informacijsko-zabavni sustav nudi nekoliko specifičnih stilova i načina prikaza. Prvi model 300 SL Roadster predstavlja jednu od najpoznatijih ikona automobilizma. Njegova minimalistička i visokokvalitetna unutrašnjost inspirirala je dizajnere u kreiranju unutrašnjosti novog modela Mercedes-AMG SL.
Za novu izvedbu ove ikone stvorili su mješavinu analogne geometrije i digitalnog svijeta – nazvanu ”hiper analogni” kokpit. Dobar primjer toga je potpuno digitalna ploča s instrumentima koja je integrirana u trodimenzionalni vizir. “Unutrašnjost novog modela Mercedes-AMG SL tetoši vozača i putnike profinjenim luksuzom. Novi SL u unutrašnjosti kombinira najviše razine udobnosti i kvalitete, u kombinaciji s točno određenom razinom sportske note. Visokokvalitetna kombinacija analognog svijeta i tehnološki napredne digitalne opreme čini jedno jasnim: novi SL predstavlja ponovo rođenu ikonu za modernu eru,” kaže Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG.
Simetrična armaturna ploča dizajnirana je kao lijepo oblikovano snažno krilo i razdvojena u gornji i donji dio. Istaknuta značajka su četiri, novo razvijena, galvanizirana ventilacijska otvora koji podsjećaju na turbine. Njihove površine se stapaju s armaturnom pločom u obliku istaknutih detalja. Donji dio armaturne ploče fluidno izlazi iz središnje konzole i bez prekida spaja dva elementa. Unatoč simetriji, dizajn kokpita stvara jasnu usmjerenost na vozača: zaslon ploče s instrumentima s dijagonalom od 12,3 inča nije izveden da bude samostojeći, nego je integriran u tehnološki napredni vizir. To sprečava refleksije sunčeve svjetlosti.