Kvaliteta nestala, cijena neprimjerena

Test kompaktnog VW-ovog električara razotkrio je sve nedostatke glede dosega, ali i one u završnoj obradi i kvaliteti

Od 1997., počevši od Golfa IV, tvrtka sa sjedištem u Wolfsburgu postavlja standarde u pogledu vrijednosti svojih proizvoda. Ta se priča naglo počela mijenjati nakon afere dieselgate i to pojavom T-Roca, Pola i Golfa osme generacije. Isti su počeli pokazivati očigledne nedostatke u završnoj obradi te kvaliteti materijala u unutrašnjosti. Ipak, pojavom modela ID.3 sve je dobilo sasvim novu dimenziju nakon koje sa sigurnošću možemo reći da je vrijeme slavne VW-kvalitete – nedvojbeno završilo

VW ID.3 u akciji – žustar, zabavan i agilan

VW za ID.3 Performance Max – kakav smo testirali u aktualnom broju Auto motor i sporta – traži visokih 357.379 kuna. Naravno, cijena je izražena bez možebitnih subvencija Fonda za zaštitu okoliša. Na temelju sljedećih točaka, u najboljem slučaju trebao bi biti upola jeftiniji.

Prvo – kada ćete prvi put dolijevati tekućinu za pranje stakla, shvatit ćete, ako ne i prije, da je unutrašnja strana prednjeg poklopca vrlo šlampavo obojena. Isto tako, u kabini krajičkom oka primjećujemo manjak plastike iza obruča upravljača.

Ovako ne bi trebala izgledati hauba na automobilu na kojem stoji cijena od 357.379 kuna pa makar i s unutarnje strane

Duboko uzdišemo i izlazimo iz vozila, no tu tek imamo svašta za vidjeti. Prednji i stražnji odbojnici nisu savršeno montirani. Kad se samo sjetimo priča VW-ovih prodavača koji su potencijalnim kupcima godinama ‘prali mozak’ s ovakvim i sličnim detaljima pri tom prstom pokazivajući na konkurenciju… Kako ono kažu – karma je…

Nekoć je VW bio školski primjer za savršene 'luftove'. A danas? Prosudite sami

Drugo – vratimo se na trenutak u kokpit, zanemarujući tvrdu plastiku osjetljivu na ogrebotine i prljavštinu a koju VW koristi na velikim površinama. Kod parkiranja stražnja kamera nam nije prenosila sliku, barem privremeno. Infotainment se također polako pokreće (što smo već doživjeli na nekoliko modela Škode ali i u Golfu VIII) dok navigacijski sustav ostaje dulje dezorijentiran.

Tvrda plastika dominira u unutrašnjosti

Pogon i šasija na VW ID.3 ipak funkcioniraju jako dobro, no tijekom testa zamijetili smo još neke nedostatke o kojima sigurno niste do sada imali prilike čitati. Opsežan prvi test VW-a ID.3 čeka vas u aktualnom izdanju Auto motor i sporta (10/2020) koji možete pronaći na svim kioscima.

I infotainment je na testu pokazao znakove slabosti