

Škoda Enyaq iV objedinjuje pogon na stražnje kotače ili pogon na sve kotače te doseg do čak 510 kilometara koji je u potpunosti prikladan za svakodnevicu, a tu je i izdašna ponuda prostora tipična za marku.
Jezgru MEB-platforme predstavlja takozvana arhitektura dvostruke podnice (“skateboarda”) kod koje je baterija ugrađena u podvozje radi uštede prostora. Tri veličine baterije, pet stupnjeva snage te pogon na stražnje kotače ili pogon na sve kotače pokrivaju raznovrsne potrebe i područja primjene.
Najveću bateriju nosit će Enyaq oznake 80 iV, što je slična logika oglašavanja kao u Tesle. No, to neće značiti da je u vozilu baterija kapaciteta 80 kWh, već ona sa 82, odnosno s iskoristivim kapacitetom od 77 kWh. Za takvu je propisan doseg (wltp) od 510 km. Slabija izvedba nosit će oznaku 60 iV i bateriju iskoristivog kapaciteta 58 kWh (62 kWh ukupno).
Kao početna i najjeftinija izvedba tu je onda i Enyaq iV 50 (55 kW, ili 52 iskoristivo) s najmanjom litij-ionskom baterijom u ponudi i najslabijim električnim motorom. Takav će imati doseg od 350 km.
Punjenje će dakako ovisiti o punjaču koji pronađete. Ali, najbolja je opcija DC-brzi punjač snage 125 kW koji najveću bateriju Enyaqa iV80 može napuniti od 5 do 80 posto za samo 38 minuta. Puno češća opcija će biti DC50 punjač, a dostupan je i AC-kabel za punjenje snagom do 11 kW preko Wallboxa.
Početni Enyaq 50 iV opremljen je elektromotorom smještenim straga snage 150 KS i 220 Nm. Prvi jači model Enyaq 60 iV u kojem je baterija iskoristivog kapaciteta 58 kWh dolazi i s jačim motorom snage 132 kW (180 KS) i 310 Nm, a njemu deklarirani doseg iznosi 390 km.
Najjači Enyaq 80x iV raspolaže s još jednim elektromotorom smještenim na prednju osovinu u i ukupnom snagom od 195 kW (265 KS). No postoji i izvedba bez oznake „x“, Enyaq 80iV koji je snažan 204 KS i ima najveću bateriju, ali nema pogon na sve kotače.
Najzabavniji u ponudi bit će Enyaq RS iV koji će do stotke stizati za samo 6,2 sekunde i postizat će maksimalnih 180 km/h, što je 20 km/h više od ostalih u ponudi. Odnosno, drugima je brzina limitirana na 160 km/h.
S dosezima do čak 510 kilometara* u WLTP ciklusu Enyaq iV optimalan je suputnik u svakodnevici, a njegovo opterećenje prikolice iznosi čak do 1400 kilograma (uspon od 8 %) odnosno 1200 kilograma (uspon od 12 %).
Središnji zaslon s dijagonalom ekrana od 13″ najveći je u bilo kojem modelu marke ŠKODA, a zahvaljujući njemu model Enyaq iV uvijek će biti online i inteligentno umrežen. Postupcima punjenja baterije te prethodne klimatizacije unutrašnjosti praktično se može daljinski upravljati putem aplikacije ŠKODA Connect.
Enyaq je dugačak 4649 mm, širok 1879 mm i visok 1616 mm. Stoji na međuosovinskom razmaku od 2765 mm, a u interijeru je izostao središnji izvučeni tunela jer nema klasičnog kardanskog prijenosa. Na koncu, tu je i prtljažnik od 585 litara što Enyaqa iV čini najpraktičnijim i prvim pravim obiteljskim električnim modelom.
Posebna istaknuta značajka jest ekskluzivna edicija Founders Edition ENYAQ iV ograničena na 1895 primjeraka, a koja u jubilarnoj godini označava uspješnu 125-godišnju povijest tvrtke.