

Hyundai već raspolaže s tehnologijom vodikovih gorivnih ćelija (fuel cell) u modelu Nexo, zatim potpuno električnim sustavom pogona, kao i hibridnim i plug-in hibridnim pogonskim sklopovima u trima inačicama modela Ioniq.
Stoga su spremni za sve izazove koje nosi sutrašnjica, jer navedene sustave pogona polako počinju ugrađivati u ostale (konvencionalne) modele. Najnoviji primjer je hibridna inačica modela Kona, popularnog crossovera koji je od 2017. prodan u 120.000 primjeraka.
Nema sumnje da će potencijalnim kupcima Kona sada postati još zanimljivija, jer pored benzinske i dizelske, kao i potpuno električne, sada mogu odabrati i onu hibridnu. Konkretno, riječ je o pogonskom sklopu poznatom iz modela Ioniq Hybrid, koji se temelji na suradnji 1,6-litarskog atmosferskog benzinca snage 105 KS, elektromotora snage 32 kW i litij-polimer baterije kapaciteta 1,56 kWh.
Snaga sustava iznosi sasvim pristojnih 141 KS i 265 Nm, a vršne performanse u potpunosti odgovaraju karakteru vozila – do 100 km/h stiže za 11 s, uz najvišu brzinu od 160 km/h.
Na premijernim vožnjama Amsterdamom i okolicom posebno nas je oduševila uglađenost prijenosa snage. Naime, za razliku od drugih proizvođača hibridnih vozila koji koriste bestupanjski automatski mjenjač (CVT), Hyundai je ugradio 6-stupanjski automatik s dvostrukom spojkom.
U praksi, to znači da u kabinu ne dopire onaj neugodni ‘skuteraški’ zvuk, već je dojam kao da vozite benzinca s automatikom, a stupnjeve možete mijenjati kada god poželite, bilo pomicanjem ručice mjenjača naprijed-nazad, bilo korištenjem polugica iza upravljača.
Na mješovitoj ruti od 110 km nismo se trudili biti osobito štedljivima, a putno je računalo ispisivalo prosjek između 5 i 5,5 l/100 km. Sasvim prihvatljivo za automobil snage 141 KS!