Toyota Hilux dobila novo lice
Uz redizajn novost je i uvođenje snažnog 2,8 litrenog dizelskog motora s 204 KS i 500 Nm okretnog momenta te nova šasija za bolje performanse na terenu i izvan njega
Novo lice Hiluxa za 2020. godinu donosi izmijenjenu prednju masku te dopune u opremljenosti. Iako stiže s iste platforme kao i prethodnik, neke su se dimenzije blago promjenile. Međuosovinski razmak ostao je isti (3085 mm), dok redizajnirano izdanje u dužinu mjeri pet milimetara manje (5325 mm), u visinu 45 mm više (1900 mm), a širina je ostala identična (1815 mm). Ovdje govorimo o Double Cab verzijama.
Novi dizelski motor
Najveća novost zasigurno je novi DOHC dizelaš zapremine 2755 ccm s 204 KS koje razvija pri 3400 o/min i velikim okretnim momentom od okruglo 500 Nm, koji je svakako od velike važnosti za ovakvu vrstu vozila. Motor zadovoljava Euro 6 d normu o ispušnim plinovima, a Hiluxu do 100 km/h osigurava ubrzanje do 10,7 s (2,1 s brže nego kod postojeće verzije s 2,4 litrenim agregatom). Prosječna potrošnja iznosi 9,5 l/100 km, dok je emisija CO2 250 g/km.
Tri izvedbe, dva motora
Kao i prije dostupne su tri različite verzije modela Toyota Hilux: Single Cab, Extra Cab i Double Cab. Terenske sposobnosti osigurava 4×4 pogon, blokada diferencijala, klirens od 310 mm te mogućnost prolaska kroz 70 cm vode (Double Cab). Hilux je i dalje dostupan sa slabijim 2,4 litrenim dizelski agregatom od 150 KS.
U Hrvatskoj s početkom 2021.
Novu Toyotu Hilux u našim prodajnim salonima očekujemo s prvim mjesecima sljedeće godine, a zbog razumljivih smo razloga morali propustiti međunarodnu prezentaciju. Cijena početnog modela još nije formirana.