

Samo tri godine nakon što je predstavljena u ovoj formi, Opel Insignija prolazi kroz decentni facelift. Dizajnerske promjene druge generacije Opelove limuzine su vrlo suptilne, tako da će ih prepoznati tek vrsni ljubitelji marke.
Ipak, najlakše ćete ju zamijetiti po novoj poziciji prednjeg LED-potpisa, koji je od sada na dnu fara (prije je bio gore). Širi gril i nova svjetla za maglu bi pak trebali naglasiti veću korpulentnost vozila.
Kad smo već spomenuli svjetla, recimo da su ona LED-tehnologije od sada serijska, dok se ona matrix nadoplaćuju. Riječ je o potpuno novom sustavu inteligentnih svjetala koja se nazivaju ‘Intellilux LED Pixel’ a koja namjesto dosadašnjih 16 jedinica imaju – 84.
Dakako, veliki je to napredak koji otvara potpuno novo poglavlje sigurnosti po kojem je Opel već postao prepoznatljiv čak i u gradskoj klasi automobila (Corsa).
Napredak se bilježi i u pomoći pri parkiranju, pa tako Insignija nudi novu kameru (oštrija slika) te efikasniji sustav radaskih senzora (pokrivaju kut od 90 stupnjeva s lijeve i desne strane vozila, unazad 20 metara).
Naravno i sigurnosni sustavi poput aktivnog tempomata, upozorenja od mogućnosti sudara, park-assista, upozorenja za mrtvi kut itd. su prošli kroz tehnički update.
Najznačajnije izmjene ipak bilježimo po pitanju motorizacije. Naime, Opel je temeljito osvježio ponudu svojih dizelskih i benzinskih motora, te nadodao automatski mjenjač s devet stupnjeva. Bazni turbobenzinac je obujma dvije litre i razvija 200 KS i 350 Nm, dok u izvedbi GSi snaga raste na 230 KS (okretni moment je nepromijenjen).
Ponuda dizela započinje s 1,5-litrenim turbodizelom koji razvija 122 KS i 300 Nm te slovi kao vrlo štedljiv, dok onaj obujma dvije litre pak razvija 174 KS i 380 Nm. Svi motori su dostupni u Grand Sportu (limuzina) i Sports Toureru (karavan).
Ulazni model Insignije pod nazivom Edition 1,5 D (122 KS, MT6) započinje s cijenom od 203.092 kune te u paketu uključuje opremu poput LED-svjetala (automatsko prebacivanje dugo/kratko), dvozonske klime, aktivnog zadržavanja trake, sustava zaštite pješaka, sportskih sjedala…
Ipak, za hrvatsko je tržište ipak puno zanimljivija izvedba GS Elegance sa 174 KS i automatskim mjenjačem sa osam stupnjeva. Dolazi s kožnim upravljačem i 17-colnim alu-naplatcima, a cijena joj je 236.648 kuna.