

Aktualna Opel Mokka X nastala je na platformi GM-a što znači da za nju u ovom obliku nema budućnosti. Dijelom i zbog ugovora u kojem Opel nakon preuzimanja od strane PSA nema pravo korištenja modela nastalih na bazi General Motorsa u zemljama u kojima je aktivan i američki proizvođač. Stoga nasljednik stiže uskoro, ali na platformi PSA pri čemu gubi sufiks X dok poznato ime ostaje.
Nova platforma nosi ime EMP-1 ili ako vam bolje ide francuski, CMP, što znači da neće biti pogona na sve već samo na prednje kotače. Prvi model s platformom CMP je Citroënov DS3 Crossback. Motori će također biti iz PSA regala, benzinski turbo 3-cilindraš sa 100, 130 i 150 KS odnosno 1,5-litreni dizel sa 100 i 130 KS. Naravno, tu je i električar sa 136 KS snažnim e-motorom i baterijom kapaciteta 50 kWh, dovoljnom za 320 km prema WLTP-u.
Nova Mokka donosi i novi izgled, a on će prema svemu sudeći biti sve samo ne konzervativan. Razlog je uzor izveden u obliku studije GT X Experimental s vrlo ekspresivnim prednjim dijelom, u obliku položenog bumeranga izvedenim LED-dnevnim svjetlima i naglašenom, uzdignutom stražnjem kraju.
Dvije teme karakteriziraju novi dizajn – Opel Compass i Opel Vizor. Prvi se odnosi na jasno istaknute vertikalne i horizontalne osi dok drugi, po uzoru na motociklističku kacigu, po „single frame“ principu zaokružuje svu naprednu tehniku ispod zatamnjenog pleksija na prednjoj masci. Uostalom, nova će Mokka biti prvi pokazatelj kako će Opelovi modeli u budućnosti izgledati.
U dužinu međutim ne bi trebalo biti nekih veći promjena što znači da ostaje u idealnom gradskom rangu od 430 cm, ali će odavati dojam znatno šireg vozila. Posebno to vrijedi za prednji dio. Vjetrobran je prilično nakošen dok prema maskiranim prototipovima straga očekujemo krovni spojler.
Nova Opel Mokka proizvodit će se u PSA tvornici Poissy pored Pariza, a prvi model će krajem godine početi silaziti s tvorničkih traka. Prva serijski gotova vozila trebali bi vidjeti početkom godine, baš kao i električne verzije.