

Kao što smo već pisali novi Renault Clio neće se proizvoditi kao karavan, pa će i tu prazninu popuniti novi Captur predstavljen javnosti na salonu u Frankfurtu. Također, novi Captur i po brojnim drugim parametrima slijedi smjernice koje su postavljene razvojem i proizvodnjom kojeg Clija osim po vanjskim detaljima, možete prepoznati i po izgledu kabine.
Ukratko, Captur je SUV ili Crossover izvedba Clia bazirana na CMF-B platformi i kao takav u odnosu na svog prethodnika ima čak 85 posto dijelova potpuno novih. Pritom je lakši, karoserija je kruća i korišteni su bolji materijali.
Prethodna generacija je bila kraća čak 11 cm, a kraći joj je bio i međuosovinski razmak za 2 cm. Dakle, ponuda prostora u kabini će biti još bolja, s time da su zadržani elementi poput klizne stražnje klupe, po kojoj je Captur oduvijek bio poseban. Moći će biti opremljen i panoramskim krovom, krovnim nosačima, prednjim i stražnjim LED-svjetlima, a u ponudi će se naći i kotači veličine sve do 18 cola.
Ponuda motora biti će identična onoj u novom Cliju, pa još čak i bogatija. Tako će početni model Captura biti pokretan 1.0 litrenim 3-cilindarskim turbbenzincem sa 100, a osim njega će se u ponudi naći i sjajan novi 1,3-litreni turbo sa 130 i 155 KS. Obje izvedbe jačeg motora moći će se povezati s DCT7 automatikom, a jedino će slabija (130 KS) biti dostupna sa ručnim mjenjačem.
Dizelski dio ponude predstavljat će 1,5-litreni dCi 95 i u jačoj izvedbi sa 115 KS, kad će se moći povezati također s EDC7 automatikom. U dolasku je i izvedba E-TECH Plug-in-hybrid s kojom će Captur postati jedan od najpoželjnijih malih gradskih Crossovera. Doduše, sigurni smo, već i ovako ima osnove da uzme dio kolača većem Meganeu.