Novi Renault Megane stiže kao plug-in. Dizelaši i dalje u ponudi, kao i R.S.
Nakon četiri generacije i preko 7 milijuna prodanih primjeraka stiže nam novi Renault Megane pete generacije koji će u ponudi imati i prvu plug-in izvedbu. Paralelno je otkriven i R.S. te karavanska izvedba Grandtour
Prodaja novog Renaulta Megane kakav je upravo predstavljen počet će već u ljeto 2020. a model će od početnog paketa biti opremljen LED Pure Vision tehnologijom koja će značiti 30 posto bolju vidljivost noću.
U ponudi će se pronaći i tri nove boje
Redizajniran je i prednji branik, a nova je i donja maska koja će imati kromirani okvir od treće razine opreme. Tada će i maglenke dobiti kromirane okvire, a novost su i deflektori pred kotačima kao jeftino i učinkovito aerodinamično rješenje.
Napokon su tu i veliki digitalni instrumenti dijagonale 10,2 inča
Novi Megane donosi i blago obnovljen kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava te 10,2-inčnim digitalnim instrumentima sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Početna izvedba bit će opremljena 7-inčnim centralnim ekranom bez navigacije. Zatim slijedi ista izvedba s navigacijom, a tek onda 9,3-inčni vertikalni ekran kakav smo vidjeli u novom Cliju.
Mjenjač bez spojke omogućuje iznimno učinkovite i gotovo neprimjetne izmjene
Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.
Ponuda motora? jednostavno, dva klasika, R.S. i plug-in
Kupac će za pogon, pored hibrida, moći birati 1,3-litreni TCe turbobenzinac opremljen FAP-filtrom čestica. Takav će razvijati, ovisno o izvedbi, 100, 115, 140 i 160 KS te se kombinirati s automatskim EDC-mjenjačem. Pored njega, tu će biti i turbodizelski 1,5 dCi, sa SCR-katalizatorom, u dvije razine snage. Imat će 95 odnosno 115 KS. Najjači će biti, naravno, 1,8 turbo za izvedbu R.S.
Plug in će prvo biti dostupan u karavanskoj izvedbi Grandtour
Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.
Optimalna konfiguracija trebao bi biti Megane 1.3 TCe FAP sa 140 KS
Dimenzije su ostale gotovo identične, zapravo doslovno identične, jer novi je Megane dugačak 4359 mm. Ali, po nekim mjerama ispada da je prtljažnik narastao na 384 l. No, to ovisi uzima li se mjera s ili bez rezervnog kotača.
Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Uz komponente konstruirane unutar Alijanse novi plug in koristit će i novu generaciju 1,6-litrenog 4-cilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač bez spojke s više načina rada.
U programu Sport benzinac i dva elektromotora rade s ciljem maksimalnih performansi
Plug-in izvedba imat će tri vozačka programa. Prvi će se zvati “Pure” i aktivirat će pogon samo na struju. Drugi mod vožnje zove se “MySense” i minimalizira trošak vožnje te štedi do 40 posto baterije. Na koncu tu je “Sport” koji optimizira sustav za maksimalne performanse.
Doseg kretanja samo na struju iznosit će do 50 ili 65 km
Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Méganea E-TECH Plug-in, do brzine od 135 km/h uz domet od 50 km u mješovitoj (WLTP*) i 65 km u gradskoj vožnji.
Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Megane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi, R.S. Line bit će više od novog imena nekog paketa opreme.
Novi R.S. i dalje će koristiti 1,8 litreni motor, ali preuzet iz izvedbe Trophy
1,8-litreni motor kakav se ugrađuje i u Alpine A110 sada ima okretni moment povećan za 30 Nm (420 Nm), ali je u izvedbi s automatikom taj moment ograničen na 400 Nm.