

Novinarska svita se okupila, kao i čelnici VW-koncerna, pa stala pred sedam generacija VW Golfa. Nedostajao je samo jedan. Posljednji, nasljednik, VW Golf VIII, a atmosfera u Wolfsburgu nije bila slična dosadašnjim prezentacijama.
Počelo je euforično! Voditelji su uzviknuli: „Jesmo li spremni?!“ i krenula je vizualna igra na 30-metarskom ekranu. Samo, prvi glas bioje talijanski! Neočekivano je to bilo samo za neupućene jer s ekrana se svima obratio Giugiaro – talijanski dizajner prve generacije Golfa. Legende Golfa I, koja je prva sišla s pozornice kako bi napravila prostora za najnoviji model, a za njom je krenulo i 6 drugih generacija.
Jedna od prvih konkretnih informacija bila je o početku prodaje na tržištu Njemačke i Austrije koja će startati u prosincu, dok će se Golf VIII na drugim tržištima, pa i našem, pojaviti u prvom kvartalu 2020. godine. Taman za predsjedničke izbore, nadamo se!
Novi Golf VIII ima dimenzije (4284/1789/1456 mm), pa je duži je 26 mm, uži 10 i viši svega 4 mm
Nedavno predstavljen novi logo VW marke dobro je najavio novog Golfa. Jednostavnost, svjetlost i elegancija su nešto s čime će i novi Golf postati dio naše buduće svakodnevice – nadaju se u Volkswagenu. Baš kao i dosad neveđenom kvalitetom izvedbe u kompaktnom razredu.
Kokpit Innovision jedno je od najvažnijih poglavlja jer će u svojoj potpuno digitalnoj izvedbi pokazivati samo probrane i personalizirane informacije potrebne za vožnju ili pak one koje vozač želi. Nakon toga, prve rečenice bile su usmjerene ka potrošnji odnosno ekologiji. Najavljena je 10 posto niža potrošnja, 80 posto niža emisija Nox, 17 posto čišći dizeli…
Dizajn? Vanjska forma je zadržana, kao i neka tradicionalna rješenja, poput saćaste maske ispred hladnjaka. No, najupečatljivija je svjetleća linija koja spaja prednja svjetla duž čitavog prednjeg kraja. Do novog Golfa čini elegannijim, vizualno širim i nikad dinamičnijim.
Znakovito, pred medije je pored Golfa među prvima stao izbornik njemačke nogometne reprezentacije Joachim Low. Elegantno je povezao kvalitetu svoje i VW-momčadi te dodao kako je Golf, baš kao i nogomet, stvoren za sve.
Tijekom posljednjih godina na press-konferencijama sve manje se govori o preciznim dimenzijama, prtljažnicima, snazi i performansama