Novi Golf VIII prodavat će se i kao dizel, u Hrvatsku dolazi u prvom kvartalu 2020, a početna cijena u Njemačkoj iznosit će ispod 20.000 eura. Pogledajte veliku GALERIJU!

Očekivali smo ga na salonu automobila u Frankfurtu, ali predstava na kojoj je predstavljen VW Golf 8. odgođena je za danas. Evo kako je izgledalo! Pogledajte veliku galeriju!

Novinarska svita se okupila, kao i čelnici VW-koncerna, pa stala pred sedam generacija VW Golfa. Nedostajao je samo jedan. Posljednji, nasljednik, VW Golf VIII, a atmosfera u Wolfsburgu nije bila slična dosadašnjim prezentacijama.

Atmosfera nije bila onako uštogljena i „njemačka“ već više kao na predstavljanju Tesle, uz uzvike „yeah“ koji su tako tipični za nove, mlađe generacije…

Počelo je euforično! Voditelji su uzviknuli: „Jesmo li spremni?!“ i krenula je vizualna igra na 30-metarskom ekranu. Samo, prvi glas bioje talijanski! Neočekivano je to bilo samo za neupućene jer s ekrana se svima obratio Giugiaro – talijanski dizajner prve generacije Golfa. Legende Golfa I, koja je prva sišla s pozornice kako bi napravila prostora za najnoviji model, a za njom je krenulo i 6 drugih generacija.

Jedna od prvih konkretnih informacija bila je o početku prodaje na tržištu Njemačke i Austrije koja će startati u prosincu, dok će se Golf VIII na drugim tržištima, pa i našem, pojaviti u prvom kvartalu 2020. godine. Taman za predsjedničke izbore, nadamo se!

Novi Golf VIII ima dimenzije (4284/1789/1456 mm), pa je duži je 26 mm, uži 10 i viši svega 4 mm

Nedavno predstavljen novi logo VW marke dobro je najavio novog Golfa. Jednostavnost, svjetlost i elegancija su nešto s čime će i novi Golf postati dio naše buduće svakodnevice – nadaju se u Volkswagenu. Baš kao i dosad neveđenom kvalitetom izvedbe u kompaktnom razredu.

Osnovni instrumenti digitalnom prikazu (10,25 inča) su dio serijske opreme, dok je središnji manji ekran s boljom opremom može biti i 10,1-inčni. Tada počinje pravo digitalno iskustvo

Kokpit Innovision jedno je od najvažnijih poglavlja jer će u svojoj potpuno digitalnoj izvedbi pokazivati samo probrane i personalizirane informacije potrebne za vožnju ili pak one koje vozač želi. Nakon toga, prve rečenice bile su usmjerene ka potrošnji odnosno ekologiji. Najavljena je 10 posto niža potrošnja, 80 posto niža emisija Nox, 17 posto čišći dizeli…

Međuosovinski je 13 mm duži (2636 mm), a to je zato što Golf sada stiže na novoj modularnoj MQB-platformi

Dizajn? Vanjska forma je zadržana, kao i neka tradicionalna rješenja, poput saćaste maske ispred hladnjaka. No, najupečatljivija je svjetleća linija koja spaja prednja svjetla duž čitavog prednjeg kraja. Do novog Golfa čini elegannijim, vizualno širim i nikad dinamičnijim.

Znakovito, pred medije je pored Golfa među prvima stao izbornik njemačke nogometne reprezentacije Joachim Low. Elegantno je povezao kvalitetu svoje i VW-momčadi te dodao kako je Golf, baš kao i nogomet, stvoren za sve.


Tijekom posljednjih godina na press-konferencijama sve manje se govori o preciznim dimenzijama, prtljažnicima, snazi i performansama

Istaknute informacije tijekom prezentacije:

  • Najnovija tehnologija manifestirat će se i kroz Car2X komunikaciju što znači da će Golf moći komunicirati s „pametnim“ vozilima ispred sebe. Vidjet će kakva je situacija iza zavoja.
  • Golf VIII proizvodit će se i s dizelskim motorima koji će imati sva SCR-katalitička sustava za maksimalnu redukciju emisije CO2
  • Benzinci opremljeni 48-voltnom tehnologijom, nešto što smo dosad gledali u premium segmentu, zvat će se e-TSI
  • Plug-in modeli vozeći samo na struju moći će prevaliti do 60 km s jednim punjenjem baterije na račun baterije kapaciteta 13 kWh
  • Predstavljena je samo karoserija s peterim vratima
  • Početni modeli su trocilindarski benzinci snage 90 i 110 KS
  • Četverocilindarski benzinci razvijati će 115 i 150 KS
  • 1,5-litreni benzinac imati će deaktivaciju cilindara te opciju „krstarenja“
  • Cijenu će zadržati na razini prethodnika, a u Njemačkoj će početni model stajati ispod 20 tisuća eura
  • Digitalni instrumenti su dio serijske opreme, a svaki Golf je i „povezljiv“ s Internetom
  • eTSI mild-hibridi bit će dostupni u razinama snage 110, 130, 150 KS
  • U ponudi će biti i dva plug-in hibrida (eHybrid) snage 204 i 245 KS
  • Pitajte „Alexu“. „Alexa“ je izravno integrirana u Golf
  • Tijekom sljedeće godine uslijedit će samostalni modeli Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE i Golf R