

Kasnio je za tehnološkim blizancem Nissanom Qashqaijem, ali to ga nije omelo na putu do sjajnih prodajnih rezultata. Kupci su prepoznali novi karakter s kojim je Renault ponudio malo drukčiju aromu poznate SUV-koncepcije. Podsjetimo se, Kadjar je od Qashqai malo mekši, prozračniji i lagodniji. Nije toliko oštar i nudi malo jednostavnije uređen kokpit, ali na vrlo sličnom tragu.
Posljednji redizajn vizualno nije toliko značajna, ali novosti ćete pronaći gdje god pa čak i na stražnjim svjetlima koja su sada također u LED tehnologiji. Nama je najveće osvježenje svakako novi ekran multimedije zbog kojeg je čitavo ozračje u kabini Kadjara daleko modernije i profinjenije. Također, novi su i prekidači klima-uređaja, koji nas u velikoj mjeri podsjećaju na one u najbolje opremljenim modelima Dacije Duster. Isto tako, u vrlo sličnom stilu, sada su još kvalitetnije dorađeni otvori ventilacije i drugi detljali po kabini, pa Kadjar sveukupno sjaji novim i jačim sjajem.
Najzanimljivije poglavlje ipak su novi motori u ponudi. Tu prvenstveno mislimo na fantastični 1,3 turbobenzinski agregat koji je razvijen u suradnji s Mercedesom. Već smo ga vozili u Nissan Qashqaiju i Renault Meganeu i ostavio je fantastične prve dojmove. Isto vrijedi i za Kadjara. Iza oznake 1.3 Tce FAP krije se moderan agregat, s nevjerojatno ravnom krivuljom momenta i sa sjajnim odzivom na gas, koji će se nuditi u dvije osnovne inačice sa 140 i 160 KS, gdje će se svaka moći kombinirati i s modernim mjenjačem s dvije spojke i sedam brzina.
Pored njega Renault nije zapostavio niti svoje štedljive turbodizelaše. U prvom redu to je 1,5 dCi sa 115 KS, koji u odnosu na dosadašnju izvedbu donosi 5 KS i 25 Nm više, te izuzetno dobre performanse u odnosu na ekstremno nisku potrošnju. Jači je 1,7 dCi kojem je snaga narasla za 20 KS na 150 KS i to je motor koji se može kombinirati s pogonom na sve kotače. Kažemo narasla jer je riječ o povećanju obujma starog 1,6 dCi motora.
Kadjarov pogon na sve kotače nudi tri programa rada. Najekonomičniji 2WD kad je aktivan pogon samo na prednje kotače, položaj “auto” kad se po potrebi (kad dođe do proklizavanja pogonskih kotača) u pogon uključuju i stražnji kotači, a tu je i opcija “lock” koja zaključava središnji diferencijal i do brzine od 40 km/h jamči konstantan pogona na sve kotač u omjeru 50:50
Novi sportski paket opreme Black Edition perjanica je Kadjarove obnovljene ponude. Jedinstvene značajke unutrašnjosti uključuju presvlake od Alcantare, stropne presvlake crne boje i posebne zaštitne tepihe. Izvana se Kadjar Black Edition ističe novim 19-inčnim aluminijskim naplatcima, zaštitom podvozja sprijeda i straga u kontrastnoj boji te crnim kućištima retrovizora.
CJENIK | |||
Benzinski modeli | Snaga (kW/KS) | Emisija CO2 | Cijena |
LIMITED TCe 140 FAP | 103 (140) | 136 g/km | 168.900 kn |
BOSE TCe 140 FAP | 103 (140) | 136 g/km | 185.800 kn |
BLACK EDITION TCe 160 EDC FAP | 117 (160) | 135 g/km | 201.100 kn |
Dizelski modeli | Snaga (kW/KS) | Emisija CO2 | Cijena |
LIMITED Blue dCi 115 | 85 (115) | 117 g/km | 178.300 kn |
BOSE Blue dCi 115 | 85 (115) | 117 g/km | 195.200 kn |
BOSE Blue dCi 115 EDC* | 85 (115) | 115 g/km | 210.200 kn |
BOSE Blue dCi 150 4WD* | 110 (149) | 147 g/km | 262.700 kn |
BLACK EDITION Blue dCi 150 4WD* | 110 (149) | 147 g/km | 272.700 kn |
Produženo jamstvo | |||
5 godina ili 100.000 km | 5700 kn | ||