Novi BMW serije 3 predstavljen hrvatskom tržištu s cijenom od 302.900 kn

Nakon što je postao duži, prostraniji i dinamičniji novi BMW Serije 3 spreman je za povratak krune najvećeg i apsolutnog dinamičara

Uvijek iznova oduševi! Tako je to sa svakom novom generacijom BMW-a, a pogotovo sa Serijom 3 koju smo ekskluzivno vozili za Broj 1/2019 magazina Auto motor i sport. Sada je taj model stigao i na hrvatsko tržište, gdje je premijerno prikazan novinarima, prijateljima kuće i kupcima u dobro poznatom Tomićevom salonu nasuprot Mimare, na Rooseveltovom trgu.

CJENIK – BMW SERIJE 3 (G20)

ModelSnagaCijena (kn)
318d150 KS302.900
320d190 KS325.601
320d xDrive190 KS366.766
330d265 KS408.095
330i258 KS365.232

 

Nova trojka je zabljesnula u svom stilu. Ne previše pretenciozno, ali svakako superiorno i nenadmašno kad je riječ o dinamici u klasi poslovnih limuzina. Uostalom, na tom je području BMW najviše radio, jer nakon što je s prošlom generacijom postigao zavidnu razinu udobnosti, došlo je vrijeme za povratak stare slave kad je riječ o dinamici za koju je BMW oduvijek sinonim.

Nova trojka može zapamtiti kako ste odvezli zadnjih 50 metara i vratiti se u rikverc istim putem. Zgodno za parking i uski prilaz kod punice

Sedma generacija nosit će tvorničku oznaku G20, dok je prethodna šesta bila poznata kao F30, što je u bavarskom dijalogu svakako potrebno usvojiti u način izražavanja. Ono što je značajno novi je model nastao na potpuno novoj modularnoj platformi CLAR (Cluster Arhitekture) definiranoj za uzdužno postavljene motore, ali i sve što budućnost donosi. Drugim riječima novi BMW Serije 3 spreman je za već predstavljeni xDrive pogon na sve kotače, za plug-in hibridni pogon, ali i čisti električni pogon koji stiže sljedeće godine s dva elektromotora po 130 kW. Uz povećanje dimenzija karoserija je olakšana preko 50 kg, a krutost joj je narasla za 30 posto.

Novi model je produžen nepunih 8 cm, u širinu narastao 1,6 cm te je neznatno viši. Produžen mu je i međuosovinski razmak za 4 cm, a značajno je širi i trag kotača, pa se na stražnjim sjedalima trenutno osjeti daleko veći stupanj komfora. Prtljažnik je narastao na 485 litara i BMW Serije 3 je s time postala konkurentna obiteljsko-poslovna limuzina.

Ponuda motora je i dalje BMW-ovski vrlo bogata. Ukupno ih je sedam različitih, ali trenutno u službenim cjenicima možete pronaći četiri osnovne izvedbe, plus baznu izvedbu s pogonom na sve kotače baziranu na modeli 320d. Za početak, lijepa je spoznaja da ne postoji izvedba slabija od 150 KS i 320 Nm. Toliko je naime snažan 318d koji koristi 2.0-litreni kućni dizel. Prati ga 320d kojem snaga raste na 190 KS i 400 Nm, a onda slijedi i 330d u kojem je dizelskih rednih 6 cilindara te 265 KS i 580 Nm.