Mercedes V-klasa s osmero do 100 km/h stiže za samo 7,9 sekundi!

Za razliku od konkurencije, pa čak i bratskog Vita koji svi redom imaju dostavne gene, platforma Mercedes V-klase je isključivo putnička sa svim prednostima po pitanju komfora i prestiža, pa se podrazumijeva i najsnažnija motorizacija te gotovo sportske performanse. Ovo je pravi primijer brzog VIP-transfera!

Mercedesova V-klasa puno toga dijeli s klasičnim transporterima – slične dimenzije, dizajn pravilnih linija, prostranost, praktičnost – samo da spomenemo dio njih. No, za razliku od konkurencije, pa čak i bratskog Vita koji svi redom imaju dostavne gene, ovdje je platforma isključivo putnička sa svim prednostima po pitanju komfora i prestiža. U suprotnom pored slova V nikad nebi mogao stajati prilog klasa. Stoga je još impresivnije što najveća Mercedesova limuzina sada do stotke stiže za 7,9 sekundi baš poput Škode Octavije RS TDI, Fiata Abarth 500 do će primjerice Suzuki Swift Sport čak i ostaviti iza sebe. U stilu pravog sportaša i pogon je na stražnje kotače (opcija 4Matic). Posljedica je to redizajna koji je donio novi 2-litreni dizel (OM 654), iznimno čist (Euro 6d-Temp) i tiši nego prije, a koji dobro znamo iz ostalih limuzinskih izvedbi Mercedesa. U najsnažnijoj izvedbi 300 d donosi 239 KS uz 500 Nm (+30 Nm overboost) što je dovoljno za maksimalnih 220 km/h dok „skromnija“ varijanta nudi 190 KS i 440 Nm. U oba slučaja snaga se na podlogu prenosi s novim 9G-Tronic automatskim mjenjačem.

Unutrašnjost donosi decentne promjene, MBUX multimedija nije došla s redizajnom

Izravna posljedica novog motora je novi prednji kraj zbog povećane potrebe za zrakom dok se iznutra promjene odnose na novi dizajn ventilacijskih otvora i grafiku instrumenata. Novost je već ponuda alu felgi (17“ do 19“), četiri nove boje, nove presvlake, ali i sada vrlo prigodna opcija AMGLine paketa opreme. Ono što je nas najviše impresioniralo, a što je zanimljvo, već duže vrijeme dostupno na kineskom tržištu, jest opcija luksuznih sjedala u drugom redu napravljenih u stilu avionske prve klase. Tko radije želi biti vožen nego voziti, teško da će naći udobniji i brži prijevoz od nove V-klase. U Hrvatsku stiže u svibnju dok bi cijena trebala biti neznatno viša od postojećeg modela.

Pogled od naprijed otkriva veći usis i drukčije oblikovanu masku
Među kamperima vrlo omiljena izvedba Marco Polo s izuzetno bogatom opremom
Opcionalne luksuzne fotelje čine duga putovanja pravim užitkom. Samo opcija masaže dolazi u tri stupnja