

Vrlo jednostavno, Mercedes CLA izgleda fantastično. Elegantno, senzualno i dinamično, pri čemu je jedinstven u svojoj klasi u kojoj je teško izazvati emocije na razini većih modela. Ali CLA to uspijeva, a pogotovo mu to polazi za rukom s novom generacijom. I to kada je riječ o izvedbi AMG 35 4MATIC.
Dobro znamo da oznaka 4Matic znači da pogon nije samo na prednje kotače, kao u klasičnim izvedbama CLA, već da je riječ o stalnom, ali aktivnom pogonu na sve kotače. Raspodjela momenta je beskonačno promjenjiva kako bi odgovarala zahtjevima dinamičnog upravljanja.
Raspodjela se kreće od samo prednjeg pogona do 50:50 raspodjele između prednje i stražnje osovine. Višeslojna spojka koja je integrirana u prijenos stražnje osovine odgovorna je za promjenjivu raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine. Ona se kontrolira elektromehaničkim putem. Faktori koji utječu na raspodjelu momenta nisu samo brzina vožnje, poprečna i uzdužna ubrzanja i kut upravljanja, nego i razlika u brzini rotacije između pojedinačnih kotača, odabrani stupanj prijenosa i položaj papučice gasa. Na koncu, tu je i pet programa vožnje s jednim novim nazivom, a to je “Slippery”, koji konkretizira problematiku vožnje. Odnosno, u tom modu AMG 35 se puno lakše vozi kad je mokro. Preostali su Comfort, Sport, Sport+ i Individual. Drago nam je što nema Eco moda.
Za prijenos snage brine se AMG Speedshift DCT 7G što znači da je riječ o automatiku s dvije spojke koji nudi i opciju izmjene brzina (M) putem polugica na volanu. No, ključ je ipak u novom 2,0-litrenom četverocilindrašu baziranom na M260 stroju iz nove A-klase. Pored 306 KS raspolaže sa 400 Nm pri samo 3000 okretaja, što je postignuto twin-scroll turbopunjačem, i to ga čini nevjerojatno upotrebljivim. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,9 sekundi, dok je brzina elektronski ograničena na 250 km/h.