

Renault Sport ga je razvio za trkaće staze, čime nastavlja legendu rekordera MEGANE R.S., a inženjeri Renaulta Sport pokazali su najvišu razinu stručnosti dosad, o čemu svjedoči novi rekord na stazi Nürburgring.
Novi MEGANE R.S. TROPHY-R pokreće iznimno učinkoviti 1,8-litreni motor snage 300 KS što znači specifičnu snagu od 167 KS/k. Čarobnjaci odjela Renault Sport nisu se ograničili samo na povećanje snage motora i poboljšanje performansi, već su svoju pažnju usmjerili na sva tri temeljna stupa razvoja automobila.
Drastično smanjenje mase
Kako bi se smanjila masa vozila posebna je pozornost posvećena svakom detalju, od uklanjanja stražnjih sjedala do ugradnje naplataka od ugljičnih vlakana (dostupnih uz nadoplatu), kao i Akrapovičeva titanijskog ispušnog sustava konačni rezultat: – 130 kg lakše vozilo od Meganea R.S. Trophy (bez dodatne opreme).
Obnovljena konstrukcija ovjesa
Tako je postignut još radikalniji rezultat. Prednja osovina s povećanim negativnim nagibom, lakša stražnja osovina tipa H, posebni prilagodljivi amortizeri Öhlins, gume Bridgestone Potenza S007, ekskluzivno razvijene za Renault Sport i vrhunski sustav kočenja Brembo s keramičkim diskovima ojačanim ugljičnim vlaknima (dostupnima uz nadoplatu).
Još bolja aerodinamika
Za još bolji protok zraka napravljena je posebna aerodinamička podnica i difuzor od ugljičnih vlakana te je poboljšan sustav toplinske kontrole (NACA-in usisnik zraka, usmjerivač zraka za hlađenje kočnica i dr.).
Uspjeh ovih stručnjaka potvrdila je i štoperica: novi je MEGANE R.S. 5. travnja 2019. ostvario apsolutni rekord u kategoriji serijskih vozila s pogonom na prednje kotače TROPHY-R je na stazi Nordschleife na Nürburgringu, dugoj 20,6 km, postavio rekordno vrijeme kruga od 07’40’’100.
Također je postavio i rezultat od 07’45’’389 za službenu duljinu cijelog kruga. To je fantastičan rezultat s obzirom na to da se na tako visokoj razini napredak ostvaruje u sitnim koracima.
Ovaj će iznimni automobil do kraja godine biti pušten u prodaju u ograničenoj seriji od 500 primjeraka.
Najveća brzina: 262 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 5,4 s
Ubrzanje 80-120 km/h u 3. stupnju prijenosa: 2,9 s
Ubrzanje 0-1000 m (s) 24,5 s