Mazda povećala dobit

Mazda Motor Corporation objavila je svoje financijske i prodajne rezultate za cijelu godinu, izvješćujući o globalnoj prodaji od 1.241.000 vozila tijekom dvanaestomjesečnog razdoblja koje je završilo 31. ožujka 2024., što je povećanje od 12 posto u odnosu na prethodnu godinu

Sjeverna Amerika ostaje Mazdina najveća regija, s prodajom od 514.000 jedinica u fiskalnoj godini (+26% u odnosu na prethodnu godinu), što je između ostalog rezultat lokalnog lansiranja modela Mazda CX-70 i CX-90 i kontinuiranog uspjeha Mazde CX -50.

Na Mazdinom domaćem tržištu, Japanu, prodano je 160.000 jedinica u cijeloj fiskalnoj godini (-3 posto u odnosu na prethodnu godinu). Kina, Mazdino najveće tržište u Aziji, zaključila je fiskalnu godinu s prodajom od 97.000 jedinica (+15 posto u odnosu na prethodnu godinu).

U Europi je prodaja porasla za 13 posto sa 180.000 jedinica, a rast će se nastaviti s nedavno lansiranom novom Mazdom2 Hybrid i potpuno novom Mazdom CX-80 koja stiže kasnije tijekom godine. Bilo je pozitivnih rezultata na dva najveća europska tržišta gdje je Njemačka prodala 46.000 jedinica (+23 posto u odnosu na prethodnu godinu), a UK je dosegla 29.000 jedinica (+8 posto).

Za fiskalnu godinu koja završava u ožujku 2025., Mazdina prognoza je pozitivna za sve regije, uključujući Europu, gdje Mazda predviđa prodaju od 183.000 jedinica (+2 posto u odnosu na prethodnu godinu). Predviđa se da će globalna prodaja dosegnuti 1.400.000 jedinica.