Skok s ruba

Četvrta generacija djeluje pomalo poput studije. Po danu ne znate točno gdje počinju svjetla, a gdje završava velika maska hladnjaka. S boka Tucson podsjeća na Lamborghini Urus, dok straga ima svjetlosni snop koji se proteže cijelom širinom vozila. A tu je i hibridna tehnologija…

Hyundai je spreman pohrvati se ako treba za svoje mjesto pod suncem u klasi srednjih SUV-a dužine 4,5 m. To je nešto što se odmah osjeća kod prve vožnje, s četvrtom generacijom Tucson se i dizajnerski, ali i tehnički nameće kao zanimljiv novitet popularne klase.

Futuristički izvana, ali i – iznutra

Nemojte se mučiti tražeći klasične gumbe na središnjoj konzoli, sve je digitalizirano, od klima i radio uređaja, preko navigacije. Sustav radi brzo i dobro, a zaslon od 10,25 inča izuzetno brzo reagira na naredbe. Tu je i virtualni kokpit, a možemo žaliti za head-up displejom kojeg nema. Sve je fluidno ukomponirano u kokpitu vozila, pa slobodno možemo reći kako se linije eksterijera nastavljaju i u lijepo zaokruženom interijeru vozila.

Prostranost i izrada na razini Tiguana

Tvrdnja iz podnaslova se odnosi na čitav interijer: Lakirane površine i podatna koža, kao i fine tkanine savršeno se uklapaju u sjajno posložen interijer. Upečatljivi dvostruki kromirani luk proteže se od nježno pjenastih panela vrata preko cijele armaturne ploče. Ne samo da izgleda elegantno, već je i funkcionalno, jer između kromiranih elemenata su skriveni gumbi sjedala i otvori za provjetravanje koji po želji difuzno raspoređuju zrak u unutrašnjosti.

Hyundai Tucson nudi izdašnu prostranost za putnike i sprijeda i straga, a prtljažnik mjeri od 620 do 1799 l prostora, baterija od 1,49 kWh se nalazi ispod stražnjih sjedala.

Moćno i hibridno

Kada se ubroji snaga motora s unutarnjim izgaranjem i hibridnom tehnologijom (44kW) vozač raspolaže s ukupno 230 KS i 350 Nm okretnog momenta, što se pokazalo kao odlična mjera za 1,7 t mase novog Tucsona. Naravno novi će Tucson dolaziti i kao opcija bez hibridne tehnologije i samo s prednjim pogonom. Benzinci će se nuditi u rasponu snage od 150 do 180 KS, dizelaši od 115 do 136 KS, a sljedeće godine bit će dostupna i plug-in verzija.

Za sve ljubitelje potpuno električnih vozila Tucson ne nudi neku nadu, takav se neće pojaviti. Na našem tržištu četvrtu generaciju Hyundai Tucsona optimisti najavljuju već krajem ove godine.