Honda CR-V dobila hibrid, a HR-V turbobenzinca

Uz svoj najveći model Honda više neće nuditi dizelske pogonske agregate, već je pored turbobenzinskih sada tu i hibridni model sa 184 KS po cijeni od 260 tisuća kuna naviše

Intelligent Multi Mode Drive (I-MMD) zove se hibridna tehnologija koja stanuje u novom Hondinom CR-V modelu. Europska tržišta, koja sve više odmahuju glavom kada su u pitanju dizelaši u većim modelima automobila, neće Hondu dočekati nespremnom.
Moderni japanski SUV pod prednjim poklopcem ima dvolitreni benzinac sa 145 KS, a dodatnih 39 KS dobiva od elektromotora. Najveći okretni moment uz elektromotor iznosi 315 Nm, dok se prosječna potrošnja zaustavlja na više nego prihvatljivih 5,3 l/100 km kod modela s prednjim pogonom te 5,5 l/100 km kod verzije pokretan preko svih kotača. Ekološki aspekt ovog vozila dokazuje NEDC emisija štetnih plinova između 120 i 126 g/km.

Hibridni model će podrazumijevati automatski mjenjač, ali i drukčiji prikaz instrumenata te nešto bogatiju opremu

Zanimljivo kako kod ovog modela postoje ručice iza upravljača s oznakama + (desno) i – (lijevo), ali one ne služe onome što ste prvo pomislili. Kod varijabilnog mjenjača ionako ne postoje stupnjevi u klasičnom smislu te riječi, pa polugicama nećete mijenjati brzine već one služe kao retarder (usporivač). On funkcionira u četiri stupnja, sa svakim višim stupnjem automobil koči jače i brže se regenerira baterija. Ovakav smo sustav češće vidjeli u potpuno električnim vozilima, dok smo kod hibrida i plug-in hibrida navikli da se samim kočenjem vrši i punjenje baterije.
U domaćem zastupništvu za Hondu komuniciraju kako je plan prodaje na našem tržištu otprilike 50 vozila. Početni model s Comfort opremom i pogonom na prednje kotače do registracije stoji 260.690 kuna, dok najopremljenija verzija s Executive opremom i 4WD pogonom stoji 353.990 kuna.

CJENIK – HONDA CR-V HYBRID

MODELSnagaCijena (kn)
2,0 i-VTEC 2WD Comfort184 KS260.690
2,0 i-VTEC 2WD Lifestyle184 KS307.990
2,0 i-VTEC 4WD Elegance Navi184 KS304.990

HR-V sada uz turbo

Jedinstven u svojoj koncepciji mali HR-V oduševljava agilnošću i ponudom prostora koja je rekordna s obzirom na dužinu

Pored atmosferskog benzinca i turbodizelaša Hondinom manjem kompaktnom SUV-a od danas je darovan poznati 1,5 litreni turbobenzinac sa 182 KS i 240 Nm okretnog momenta. Model se može kupiti s klasičnim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva ili s CVT mjenjačem, kod oba modela pogon se vrši preko prednjih kotača, dok Honda obećaje prosječnu potrošnju od 5,9 l/100 km kod modela s ručnim mjenjačem, odnosno 6,0 l/100 km kod modela opremljenog CVT-om. Cijena Honde HR-V 1.5 VTEC Turbo Sport, koja dolazi isključivo uz navedeni Sport paket.