

Niska linija krova moćno se spaja s nosačem krova i teatralno završava s krovnim rubnim spojlerom, kao nikada do sad. Kao rezultat, Audi Q3 Sportback čini se puno dužim od bratskog modela Q3. Uz to, ovaj SUV-kupe je skoro tri centimetra niži i zato ima još mišićaviju pojavu. Dugačak je 4,50 m, širok 1,84 m i visok 1,56 m, a njegov međuosovinski razmak iznosi 2,68 m.
Rezultat toga je velika i jako promjenjiva unutrašnjost. Stražnja sjedala nude mjesta za tri osobe. Mogu se standardno uzdužno pomaknuti za 130 mm, nasloni su podijeljeni u tri dijela, a njihov nagib se može namjestiti u sedam stupnjeva. Volumen prtljažnika iznosi 530 l.
Podnica prtljažnika može se namjestiti u dvije razine, a ispod njega se nalazi stražnja polica. Kao opciju, Audi može isporučiti električna stražnja podizna vrata koja se također mogu otvoriti i zatvoriti pokretom noge.
Ovisno o situaciji u vožnji, uvjetima na cesti i osobnim preferencijama, vozač može mijenjati karakteristike automobila preko sustava Audi drive select, u šest profila, uključujući offroad režim rada.
Dodatno na postavke motora i mjenjača, ovaj sustav također utječe na elektronički podesive amortizere i servo upravljač. Kao opcija, pomoć može pružiti kontrola brzine pri spuštanju. Tada održava odabranu brzinu konstantnom na nagibima koji su veći od 6%.
Na početku prodaje u Europi, u ponudi modela Audi Q3 Sportback naći će se jedan benzinski i jedan dizelski motor. Sa snagom od 169 kW (230 KS), 2.0 TFSI je najsnažniji motor (Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro S tronic). Prati ga izvedba 2.0 TDI sa 150 KS.
Tijekom godine u ponudi će se naći dodatni motori, uključujući snažniji dizelski i bazni benzinski motor, koji će raditi s 48 V mild hybrid sustavom. Tijekom usporavanja, ovaj pogon obnavlja energiju, a tijekom ubrzavanja pri niskim brzinama, daje potporu motoru. U realnim uvjetima vožnje, može uštedjeti do 0,4 litara goriva na 100 km.
U top izvedbama standardni dio opreme jest i quattro pogon s elektronski kontroliranim diferencijalom koji koristi višelamelnu spojku na stražnjoj osovinu. Tako je postignuta optimalna distribucija okretnog momenta. Ona se sada osim na torque vectoringu zasniva i na blagom apliciranju kočenja na kotač koji proklizava.
Vrijednost pogona quattro na Q3 Sportbacku je u nenametljivosti, ali svakako i učinkovitoasti zbog koje je i ovdje riječ o pravom Audiju
Čak i osnovna oprema uključuje digitalnu ploču s instrumentima s 10,25 inčnim zaslonom, kojim vozač upravlja preko multifunkcijskog upravljača. U slučaju top sustava, MMI navigacijski sustav plus, prikazi se pojavljuju na Audijevom virtualnom kokpitu, koji nudi mnoge dodatne funkcije.
U sredini prednje ploče nalazi se na dodir osjetljivi 10,1“ zaslon. Zajedno s kontrolama klima uređaja ispod njega, zaslon je ergonomski zakrenut za 10° prema vozaču. Na zahtjev, dostupan je 12,3-inčni Audi virtualni kokpit plus sustav s tri moguća prikaza.
Audi prednja svjetla isporučuje u tri inačice sve do Matrix LED tehnologije, čija prilagodljiva duga svjetla osvjetljavaju cestu kako bi najbolje odgovarala situaciji u vožnji.