

Nakon kineskih automobila, čini se da tržište spremaju osvojiti kineske gume ili barem je tako postavljen ambiciozni plan grupacije Prinx Chengshan. Potonji inače imaju više od 40 godina iskustva u proizvodnji guma, ali i globalne brendove u svom portfoliju kao što su Chengsan, Austone ili Fortune te godišnju proizvodnju oko 30 milijuna guma. Zanimljivo je međutim da s novom markom Prinx ne igraju na što je moguće jeftiniji proizvod već se naprednim tehnologijama i nagrađivanim rješenjima žele nadmetati s etabliranim europskim bendovima, ali uz konkurentniju cijenu.
Konkretno, cjelogodišnji model Quattura 4S u dimenziji 215/55 R17 98W XL koji smo stavili na Suzuki Vitaru 1.4 Hybrid (129 KS) koja se našla na takozvanom maraton testu auto motor i sporta koštala je 117 eura u poslovnici Tokić u Sesvetama, što je oko 40-ak eura povoljnije od premium proizvođača pa čak i par eura ispod, uvjetno rečeno, srednje klase guma.
Prinx Europe je u 2023. dodao sedam novih modela u svoju ponudu, od toga tri s TÜV certifikatom, među njima i zimsku Winter Excelia. Cjelogodišnje gume zbog promjene klime sve više dobivaju na popularnosti, a Prinx svoju Quatturu 4S bazira na WinterFlex smjesi. Istovremeno, izraženi i atraktivni V-dezen pokazuje koliko je kompanija orijentirana mladim vozačima, od generacije Z do milenijalaca, koji cijene zabavu u vožnji, ali sve više pažnje obraćaju i održivosti. U konačnici široki blokovi i čvrste bočne stranice bi trebale osigurati precizno vođenje, ali i veću otpornost na pojavu akvaplaninga.
Iako nam je provjera na snijegu zamalo promakla te ćemo se na iduću morati strpjeti još neko vrijeme, maraton test Suzuki Vitare bit će idealna prilika da se Prinx Quattura 4S dokaže na kiši i vrućinama i pokaže koliko može biti sigurna, dinamična pa i komforna. Za početak navedimo da pojedina guma teži 10,5 kilograma, po učinkovitosti potrošnje goriva spada u razred C odnosno u razred B po pitanju prianjanja na mokrom i nivou buke (72 dB(A)). Također, nije nevažno niti trošenje gume tijekom korištenja pa spomenimo da je nova guma došla s dubinom profila od 6,8 mm što će se jednako tako pratiti tijekom testa o čemu ćemo izvještavati u tiskanom broju magazina i na web stranicama auto motor i sporta.