Auto motor i sport 03./2024. od četvrtka (28.03.) na svim kioscima

Proljetni broj otvaramo s predstavljanjem modela Renault 5 E-tech, jednog od najcool e-vozila današnjice. Uskoro kreće dodjela poticaja za kupnju e-automobila, pa smo zasukali rukave i za vas napravili širok popis svih subvencioniranih modela. Istražili smo zašto baterije s vremenom gube dio svojeg kapaciteta te u rubrikama Vozili smo i Test sjeli za volan čak 12 novih modela na tržištu. Što se čeka? Vrijeme je idealno za sjesti na terasu i uz kavicu prelistati vaš primjerak novog broja vašeg omiljenog auto magazina

Sadržaj 03_24

Predstavljamo

Renault 5 E-tech – Atraktivan retro-chic dizajn susreće modernu tehnologiju s električnim pogonom, a najavljuju se i pristupačne cijene

Aktualno

Ponuda subvencioniranih e vozila – Subvencije su napokon stigle, a domaći su se zastupnici željni riješiti nagomilanih zaliha. Je li napokon došlo vrijeme da postanete vlasnikom električnog automobila?

Istraživanje

Starenje baterija u e vozilima – Baterije gube dio svog kapaciteta. Zašto se to događa i u kojoj mjeri?

Vozili smo

BMW X2 i iX2 – Prijašnja generacija bila je pretjerano tvrda u postavkama ovjesa i pružala je manjak ergonomije u odnosu na bratski X1. Kako stoje stvari kod novog modela?

Volkswagen Passat – Deveta generacija VW Passata, dostupna isključivo u karavanskom ruhu, postavlja nove standarde po pitanju komfora i prostranosti

Suzuki SwiftU vremenima kada mnogi proizvođači gase svoje konvencionalne gradske modele, Suzuki i dalje ostaje vjeran početnoj ideji Swifta, te ga nudi s novim mild-hibridiziranim benzincem

Mazda2 Hybrid – Najnoviji plod suradnje dvije japanske kompanije je Mazdin gradski automobil, jednojajčani brat blizanac Toyote Yaris

Volkswagen Tiguan – U vanjskim dimenzijama treća generacija jedva da je porasla, no revidirane unutarnje vrijednosti, kao i dorađeni pogonski agregati, trebali bi pomoći da se održi na vrhu prodaje

Porsche Panamera Turbo E-hybrid – Iza imena ovog modela krije se V8 pogon s turbopunjačem, koji producira 519 KS. Ali, ovo je plug-in, tako da sistemska snaga iznosi 680 KS

Tehnika

Mercedes EVA II Evolution – Mercedesovi luksuzni električni modeli trenutno baš i nisu traženi. Problem ne bi trebao biti u tehnologiji, no inženjeri nastavljaju s optimizacijom

Intervju

Marwan Haidamous – s direktor Renaulta za samostalna tržišta u Europi razgovarali smo o najnovijim trendovima u e-mobilnosti, novom R5 i Rafaleu

Test

Honda CR-V – Šesta generacija Hondinog obiteljskog SUV-a stigla je na test u hibridnom izdanju i s pogonom na sve kotače

Usporedba LED svjetala – Test je odraz trenutačnog stanja tehnike svjetala u kojem dominiraju LED-diode

Toyota CH-R 1.8 HEV C-Enter – Nedavna prezentacija druge generacije Toyote CH-R protekla je s naglaskom na najskuplje izvedbe, dok je početni C-Enter ostao poprilična nepoznanica

DS 4 E-Tense 225 RivoliOdvažnim dizajnom, luksuzno uređenim interijerom i učinkovitim plug-in hibridnim pogonom novi DS 4 želi ponuditi uzvišeno iskustvo u vožnji. Uspijeva li u tome?

Stari auto, novi test – Mercedes 190 D 2.5 Turbo (1992.) – Među automobilima koji bi se nakon više od tri desetljeća mogli “dobro držati” Mercedesova serija W 201 prva nam pada na pamet. Pogotovo u verziji 190 D 2.5 Turbo

Škoda Fabia Ako je vjerovati statistikama, treća generacija Fabije spada u red stabilnih, vrlo pouzdanih gradskih automobila. No, to ima i svoju cijenu

BMW M3 CS – S još više snage, podvozjem optimiziranim za trkalište i obiljem karbona, CS postaje najoštriji M3 u ponudi

Sport

HR sport – Riječki bazen oduvijek je bio rasadnikom talenata autosporta. Jedan takav dolazi iz Čavli. Njegovo ime je Vito Ćoza i ima 12 godina

Formula 1 – Svaki niz ima svoj kraj, pa tako i nizu pobjeda Verstappena