Audi na Frankfurtu pokazao RS7, RS6, redizajn A5, A1 Citycarver, pa i koncpet A1 TRAIL quattro

Audi je na salonu u Frankfurtu predstavio dvije svjetske premijere i to na način da je više od polovice, između 26 automobila na štandu, zapravo prvi puta prikazano u nekoj svojoj izvedbi

Modeli Audi A4 i Audi Q7 zapravo predstavljaju svoje nove, redizajnirane izvedbe te je riječ o modelima koji su već predstavljeni medijima na dinamičkim prezentacijama. Otkriven je i A1 Citycarver koji je zapravo A1 Sportback dodatno inspiriran terenskom vožnjom.

Novost je potpuno drukčiji prednji odbojnik i par visoko pozicioniranih usisnika za zrak, vjerojatno ako netko poželi voziti kroz duboku vodu. Zanimljivo A1 Citycarver od A1 Sportbacka viši je za čak četiri centimetra, a terenskim izletima pomažu i sjajni napadni i silazni kut karoserije.

Ponuda motora je jednostavna i očekivana, pa je to 1.0-litreni TFSI sa 95 KS (oznaka 30 TFSI) te 1,5-litreni 4-cilindraš sa 150 KS (35 TFSI) koje je moguće vezati uz šest stupanjski ručni mjenjač i 7-stupanjski automatik.

Tu je i novi Audi Q3 Sportback kojeg smo isprobali netom prije sajma i koji je sve prisutne oduševio dizajnom. Audi je s njime uspio ono što mu dosad nije toliko dobro polazilo za rukom, a to je činjenica da je malo drukčija karoserijska izvedba probudila totalno drukčiju energiju u automobilu.

Svoj redizajn dobio je i Audi A5 koji je na salonu u Frankfurtu otkriven kao Coupe, Cabriolet i Sportback. Međutim, iako očekivana, zvijezda koju svi žele uvijek pogledati bio e Audi RS5 Avant. Audi S6 opremljen je 3.0-litrenim mild-hibridnim dizelskim motorom, a RS6 ostaje ono pravo jer i dalje će biti opremljen V8 turbo benzincem obujma 4.0-litara.

Ako nekog zanima prtljažnik je još uvijek 100 litara manji nego u AMG E63 S

Pogon na sve kotače biti će kombiniran sa 8-stupanjskim tiptronic automatskim mjenjačem, a ukupna snaga motora iznosit će 600 KS i 800 Nm raspoloživih između 2050 i 4500 okretaja. Ubrzanje do 96 km/h traje svega 3,6 sekundi, a do 200 km/h je gotovo za 12 sekundi. Brzina je limitirana na 250 km/h.

Karoserija RS6 u bokovima postala je šira čak 40 mm

Zgodno je znati, čak je i RS6 postao mild-hibridom jer koristi istu tehnologiju alternator-starterom koji može obnoviti do 12 kW električne energije i pohraniti u zasebnu bateriju. S njome, potom, kad vozač podigne nogu s gasa, RS6 može kliziti bez potrošnje goriva između 60 i 155 km/h do kojih 40 sekundi. Paralelno je opremljen i deaktivcijom cilindara, pa bi lako moglo biti i riječi o najštedljivijih 600 KS na tržištu.