VW Up! – “Tražen je, drži cijenu i jeftin je za održavanje”
Ivica Dugandžić, voditelj prodaje rabljenih vozila, otkrio nam je treba li izbjegavati Up!-ove iz rent-a-cara, na koje stavke kupci najviše obraćaju pozornost te koliko košta redovito održavanje u servisima Auto Hrvatska
AMS: Je li Up! popularan među kupcima rabljenih? Kakve su cijene i kakav je razvoj cijene u posljednjih nekoliko godina?
Dugandžić: VW Up je iznimno popularan i tražen model među kupcima rabljenih vozila, kako kod kupaca koji to vozilo kupuju u privatnom aranžmanu za osobne potrebe, tako i kod tvrtki koje kupuju vozilo za poslovne potrebe. Radi se o modelu koji, kako se to kaže ‘vrlo dobro drži cijenu’, a posebice posljednjih nekoliko godina u kojima je došlo do povećanja cijena na tržištu novih vozila, a posljedično tome i tržištu rabljenih. U međuvremenu je došlo i do prestanka proizvodnje tog modela, pa je i to utjecalo na još veću potražnju. Svojim se vlasnicima pokazao kao iznimno dobra kupovina, što radi cjenovne pristupačnosti i praktičnosti u svakodnevnoj upotrebi, što radi niske potrošnje te prihvatljive cijene održavanja. Sve u svemu, može se reći da se u vrijeme najintenzivnije prodaje navedenog modela, za kupca radilo o odličnom omjeru ‘uloženo-dobiveno’.
AMS: Što kupci više cijene kod Up!-a – malu kilometražu ili generalno stanje automobila?
Dugandžić: Kupci tog modela više cijene malu kilometražu jer i generalno stanje automobila uvelike ovisi upravo o prijeđenoj kilometraži. Stoga možemo reći da je riječ o međusobno ovisnim karakteristikama vozila koje su osnovni parametri što kupci vrednuju pri kupovini.
AMS: Je li rabljeni Up! ograničen isključivo na motor 1.0 sa 60 ili 75 KS, ili se može pronaći i onaj pogonjen 1.0 TSI-jem? Isto tako, postoje li primjerci rabljenih e-Up-ova na domaćem tržištu?
Dugandžić: Osim modela 1.0 sa 60 i 75 KS, a i modela sa 65 KS koji je bio u ponudi u razdoblju pred sam kraj proizvodnje, na tržištu se može pronaći i model sa 1.0 TSI-motorom sa 115 KS, i to u GTi-varijanti opreme s trojim i peterim vratima. Postoje i primjerci rabljenih e-Up-ova na tržištu. Doduše, nema ih mnogo u prodaji, ali je prema informacijama koje dobivamo od kupca koji su vlasnici navedenog modela, riječ o vozilu koje je ispunilo i najviša očekivanja pri kupovini. Kupci su, naime, njima iznimno zadovoljni.
AMS: Velik broj rabljenih koji kruži na tržištu nekoć je bio u službi rent-a-cara. Trebaju li kupci izbjegavati takve automobile? Ako da, zašto?
Dugandžić: Da, činjenica jest da je određen broj rabljenih Up!-ova koji kruži na tržištu nekoć bio u službi rent-a-cara, upravo radi praktičnih razloga i isplativosti o kojima smo prije govorili. Mišljenja sam da kupci ne moraju izbjegavati te automobile ako su uredno održavani u ovlaštenim servisima, a opće stanje im je uredno. Navedene stavke su glavni preduvjeti pametne i dobre kupovine i kod ostalih modela rabljenih vozila, a ne samo kod VW Up!-a.
AMS: Kako se kreću cijene redovitih servisa za Up! u Auto Hrvatskoj?
Dugandžić: Kao što je i ranije napomenuto, održavanje ovog modela je vrlo pristupačno, posebno u kategoriji vozila starijih od četiri godine koja imaju povoljnije cijene održavanja putem posebnih servisnih paketa za održavanje. Cijena osnovnog redovitog servisa tako već započinje od 80 eura.
Detaljan osvrt i popis kvarova pretražite na ovom linku: https://ams.hr/vw-up-otporan-na-metke/