Toyota predstavila C-HR druge generacije

Avangardni model ima vrlo važno mjesto u Toyotinoj ponudi, a glavni mu je cilj privući nove, mlađe kupce koji cijene stilski dojam i dinamičke osobine

Dobro se sjećamo premijernog predstavljanja prve generacije krajem 2016., a nedugo zatim i prvih vožnji modela C-HR. Bila je to prva Toyota u posljednjih desetak godina koja je izazvala wow-efekt. Ne samo po pitanju radikalnog dizajna, već i kvantnog skoka po pitanju voznih osobina, odnosno faktora zabave za upravljačem. S modelom C-HR Toyota je počela graditi novi imidž i pozitivne promjene uskoro su zahvatile cjelokupnu paletu modela iz Aichija.

Oštri bridovi i doza dramatike stilska su obilježja nove generacije koja je premijerno predstavljena u Hamburgu. Novi C-HR zadržao je proporcije prethodnika, uz minimalne razlike u dimenzijama. Novi je kraći svega tri centimetra (4360 mm), visinom su jednaki (1560 m), a dodatnih tri centimetra u širinu (1830 mm) rezultira nešto boljim osjećajem prostranosti u kabini. Razmak između osovina nije mijenjan i ostao je na 2640 mm. Riječ je o Toyotinoj globalnoj platformi GA-C, no podvozje je ugođeno prema ukusu europskih kupaca. Budući da smo prisustvovali statičkoj prezentaciji, vozne osobine novog modela nismo osjetili, ali obećavajućom zvuči činjenica da su C-HR razvijali na Nürburgringu, što vodi prema zaključku da je učinjen još jedan korak u pravom smjeru.

Novi model ujedno je snažan pokazatelj koliko predano Toyota radi na ispunjenju svog obećanja za Europu: novi model u potpunosti je dizajniran u Europi, podređen potrebama europskih kupaca i po njihovoj mjeri, a proizvodi se isključivo u Europi gdje se i sklapaju njegove visokonaponske baterije. U dizajnerskom smislu, novi C-HR uvelike podsjeća na potpuno električni bZ4X, ali i maleni Aygo X. Za razliku od prethodnika, kvaka na stražnjim vratima premještena je na uobičajeno mjesto, što olakšava otvaranje vratiju.

Dinamičan i kompaktan izgled automobila dodatno je naglašen kratkim prevjesima i velikim kotačima koji mogu biti promjera do 20 inča. Bit će dostupan novi, dvobojni dizajn karoserije, s kontrastnom crnom bojom koja se s krova prelijeva na stražnji branik. Uložen je velik trud u elegantan izgled sa strogim linijama u koje se mogu savršeno uklopiti kamere, radar i uređaji za pranje farova na „skriven način”, kako bi se pokazao napredan tehnološki pristup.

Toyota C-HR ima novi, 12,3-inčni i potpuno digitalni kombinirani zaslon (ovisno o razini opreme). Grafički prikazi oštrih su i jasnih linija, a informacije su pregledno grupirane i lako se očitavaju.

Kvaliteta i jednostavnost upotrebe pomaknuti su na novu razinu zahvaljujući konzistentnoj upotrebi boja i fontova na kombiniranom zaslonu i zaslonu za prikaz multimedijskih sadržaja. Tu je i sustav digitalnog ključa, putem kojeg će korisnik moći pristupati i pokrenuti svoje vozilo uz pomoć svog mobitela. Sustav ambijentalne rasvjete vozila Toyota C-HR nudi širok raspon boja, njih do 64, za upotrebu u različitim opcijama za izravnu i neizravnu rasvjetu u putničkom prostoru, s hladnim ili toplim bojama ili prema dobu dana.

Sve verzije novog modela Toyota C-HR bit će opremljene brojnim značajkama za aktivnu sigurnost i pomoć pri vožnji iz asortimana Toyota Safety Sense. Sam asortiman, kao i njegove funkcionalnosti, unaprijeđeni su kako bi pružali još veću zaštitu od brojnih uobičajenih rizika za nesreće i tako dodatno rasteretiti vozača i omogućiti opuštenu vožnju.

Novi C-HR bit će dostupan s četiri elektrificirana pogonska sklopa. Ponudu otvaraju 1,8 i 2,0-litreni hibridni električni (HEV) model i 2,0-litreni plug-in hibridni (PHEV) model. Osim toga, bit će dostupna 2,0-litrena HEV varijanta s opcijom inteligentnog pogona na sve kotače (AWD-i).
Novi modeli opremljeni su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije, s rasponom snage između 140 (1.8 HEV), 198 KS (2.0 HEV) i 223 KS (PHEV). Potonji može prevaliti 66 km isključivo na struju, zahvaljujući bateriji kapaciteta 13,8 kWh. Na kraju ostaje i pitanje cijene koja nije poznata, ali prema svemu sudeći približit će se iznosu od 35.000 eura. Dolazak na tržište očekuje se za otprilike šest mjeseci.