Suzuki i Dacia među pet najprodavanijih auto marki u Hrvatskoj

Clio najprodavaniji, Škoda najtraženija, električari čekaju poticaje. U prvom kvartalu 2025. najviše su se kupovali Škodini modeli, ali su u travnju Renault Clio i Captur bili prodavaniji od Octavije. Suzuki i Dacija čije modele kupuju uglavnom privatni kupci, imali su snažan rast prodaje posljednja dva mjeseca. U očekivanju poticaja za električare, u travnju je BYD bio gotovo trostruko prodavaniji od Tesle...

U prva četiri mjeseca ove godine prodana su 23.947 komada novih automobila što je za 1209 primjeraka više nego u istom razdoblju prošle godine. Već tradicionalno listu najprodavanijih predvodi Škoda pri čemu je njena Octavija ujedno bila i treći najprodavaniji model u travnju 2025. Vrh prodaje preuzeli su Renaultovi modeli Clio i Captur, djelomično i kroz činjenicu da se rent-a-car kuće opskrbljuju za predstojeću turističku sezonu, pa je francuska marka kroz snažan porast takve prodaje skočila na drugo mjesto najprodavanijih marki. Treći je Volkswagen, prvenstveno zahvaljujući T-Crossu, ali i dobroj prodaji novog Tiguana.

Vitara je najprodavaniji Suzuki. Od početka godine prodajne brojke za Suzuki rastu

Dobri prodajni rezultati Dacije Duster, ali i Suzukijeva dvojca Vitara i Swift pozicionirali su ove dvije marke u top pet najprodavanijih što je još impresivnije ukoliko znamo da njih uglavnom kupuju privatni kupci, a manje pravne osobe. Napretkom prodaje mogu se pohvaliti Toyota prije svega na račun modela Yaris Cross te Opel uz veću pomoć također rent-a-car-ovima zanimljivih Corse i Mokke.

Forthing T5 Evo gotovo svaki mjesec udvostručuje prodaju

Od premium brendova i dalje je najbolji deset plasirani Audi, za vrat mu puše BMW dok je na 14. poziciji Mercedes ispred kojeg su se ugurali Peugeot i Ford. Potonji je prošli mjesec posebno dobro prodavao svoj kompaktni SUV Kugu koji se akcijski nudi s automatikom po cijeni ručnog mjenjača. Kod Kineza je Geely iskoristio zastoje u dobavi kod MG-a, a sve veći broj kupaca svoje povjerenje daje Forthingu (68 prodanih) nego primjerice Jeepu (58 prodanih).

U ožujku 10 komada, u travnju 19 novo prodanih. Bit će zanimljivo vidjeti kako će rasti interes Hrvata za kupnjom kineskog BYD-a

Nakon kratkotrajnog bljeska sa 30 prodanih u ožujku, Tesla je ponovo pala na sedam prodanih u travnju pa BYD, istina s udjelom plug-ina, sa 19 prodanih nudi veći potencijal. Kod električara svi naravno očekuju da država raspiše subvencije o čijem se modelu i načinu primjene još uvijek raspravlja, no isti će se odnositi samo na pravne osobe i prema svemu sudeći, isključit će plug-in modele. I to baš sada kada s dosegom od 100 ili više kilometara počinju imati nešto više smisla.

Turistička sezona tradicionalno pogoduje Renaultu