Renault Twingo Electric – 270 km po gradu za 141.500 kn. Bez subvencija
Ako imate prilike iskoristiti državne subvencije elektrifikacija u Renaultovom aranžmanu može biti i 56.600 kn povoljnija. Točnije, Renault Twingo Electric s baterijom kapaciteta 21,4 kWh je vaš za samo 84.900 kuna. A kakav je uopće osjećaj u vožnji?
Kratko i jasno? Dobar. Detalji otkrivaju da e-motor snage 82 KS pogura gotovo 1,2-tona težak Renault Twingo Electric do 100 km/h za pristojnih 12,9 s, ali i samo 4,2 s do 50 km/h. Štoviše, čak i iznad sto, sve do maksimalnih 135 km/h, pritisak na (nazovimo je tako) papučicu gasa rezultira relativno brzim izmjenama brojki na digitalnom brzinomjeru. Naravno, s motorom straga i kratkim međuosovinskim razmakom (2492 mm) održavanje pravca kod jačeg bočnog vjetra postaje izazov, ali i pri 130 km/h relativno malo buke dolazi tek iz pravca lukova kotača.
Doseg u gradu i doseg na autocesti
A koliko daleko može uopće doći? Doseg jasno naslućuje d a Renault Twingo Electric nije za visoke brzine. Obećanih 190 km na osnovu kombinirane WLT-potrošnje između 16,0 i 16, 3 kWh/km brzo se tope pri 130 km/h. Twingo Electric također nema super brze punjače pa su eventualne pauze dugotrajne. No, zato je u gradu prvi izbor, gdje uz pomoć tri stupnja rekuperacije doseg može iznositi i do 270 km. U tom je slučaju i trofazna mogućnost punjenja od 22 kW dobrim dijelom iznad slične konkurencije. 21,4 kWh velika baterija unutar jednog sata bit će napunjena do 80 posto.
Grad se ne obazire na mane
A između pauza slobodno možete uživati u vožnji. Kompaktne dimenzije (3,6 m dužine), dobra preglednost i krug okretanja od 8,6 metara garancija su da će te proći ili parkirati i u najužim prostorima. To što je upravljač super lagan ili što sjedala nemaju nikakvu bočnu potporu u tom slučaju malo smeta. Da, Renault Twingo Electric ma dva para vrata, ali je u drugom redu prilično usko, čak i kada putnici sprijeda ne pomaknu svoja sjedala skroz prema nazad.
Jednostavno je šarmantno
Tko treba prostora može računati na prtljažnik od 290 l odnosno 980 l u slučaju obaranja naslona. Zgodna je opcija polijeganje suvozačkog naslona (od opreme Zen) za prijevoz dužih stvari. Kod opruga ili upotrijebljenih materijala treba biti realističan i znati u kojem segmentu (i po kojoj cijeni) Renault Twingo Electric nastupa. Sve je to dio novostečenog elektro-šarma.
Ispod 85 tisuća sa subvencijom
Renault Twingo Electric službeno starta od 139.200 kn u početnoj Zen opremi. No, kako ona ne sadrži klimu, radio pa čak ni elektriku na prozorima Renault povodom lansiranja predlaže paket Klima (aut. klima + senzori za kišu i svijetlo) i radio R&Go za 141.500 kuna. Tu se i dalje vozite na 15-inčnim čeličanama, ali ako ste sretni korisnih državne subvencije na kupnju električnog vozila možete računati na 56.600 kn manje. Stoga, ako se odlučite na Renault financiranje s plaćanjem u 3 rate s kamatom od 2,99% na 24 mjeseca, nakon prve rate kao učešće, druga će vam biti pokrivena subvencijom. Zadnja rata dospijeva na plaćanje nakon dvije godine i čak je manja od 1/3 cijena auta budući da subvencija bila veća od druge rate (48.842 kn). Bez subvencija Renault Twingo Electric u srednjem paketu Zen starta od 153.200 kn, a u top izvedbi Intens od 168.200 kn (15″ alu naplatci, 7″ multimedija, tempomat, grijanje sjedala…). U sva tri slučaja produljeno jamstvo (5 god. Ili 100.000 km) iznosi 3600 kuna.