

Dacia Spring Electric nudit će 15 cm odmaka od tla i prigodni off-road izgled od crnih obloga kotača do masivnih ručica vrata. Dimenzije su doduše skromne, 373 cm dužine, 162 cm širine i 151 cm visine pa Daciju Spring svrstavamo pod gradske SUV-ove. Priključak za punjenje smješten je središnje ispod loga pa je jednako pristupačan s lijeve ili desne strane.
Zahvaljujući posebnoj elektro platformi unutrašnjost bi trebala biti dovoljno velika za četvero odraslih putnika, a Dacija obećava čak metar prostora za koljena putnika straga. Neće manjkati niti spremišta, Spring ih ukupno nudi 23,1 litru. Solidnim se pokazuje i prtljažnik sa 300 l volumena odnosno dvostruko više sa spuštenim stražnjim naslonima.
Središnje zaključavanje i električno pokretani prozori dio su serijske opreme dok digitalni okrugli instrumenti nude dijagonalu od 3,5 inča. Android ili Apple povezivost se podrazumijeva, a lista opcija uključuje ručnu klimu, multimediju sa 7-inčnim zaslonom, ali i pravi rezervni kotač. Sigurnosna oprema uključuje šest zračnih jastuka, automatska svjetla i sustav kočenja u nuždi baziran na prednjem radaru koji djeluje između 7 i 170 km/h. Naravno, potonju brzinu Dacia Spring može postići samo u slobodnom padu.
E-motor u Daciji Spring razvija 33 kW (45 KS) i generira 125 Nm okretnog momenta za maksimalnih 125 km/h, a energiju dobiva iz baterije kapaciteta 26,8 kWh. Napuniti se može ispod 14 sati na kućnoj utičnici (2,3 kW), 8 i pol na 3,7-kilovatnom Wallboxu (5 h na 7,2 kW) te ispod sata na DC punjaču snage 30 kW. Punjenje se nadzire preko aplikacije My Dacia kao i upravljanje klimom odnosno lokalizacija Dacije Spring.
Dacia Spring komunicira doseg od 225 km prema WLTP-u u mješovitoj vožnji odnosno 295 km u gradskoj. Prebacivanje u mod Eco doseg se produžava za 10 posto ali je snaga ograničena na 23 kW (31 KS), a maksimalna brzina na 100 km/h. Uz ovo, Dacija će ponuditi i Car-Sharing varijantu koja će se moći otvarati putem pametnog telefona te dostavnu izvedbu bez stražnje klupe i utovarnim prostorom volumena 800 l i nosivošću od 325 kg.
Održavanje bi trebalo biti minimalno pa će Dacia Spring imati jamstvo od tri godine ili 100.000 km odnosno osam godina ili do 120.000 km na bateriju. Lista narudžbi kreće od idućeg proljeća, isporuke su u drugoj polovici 2021., a o cijeni iz Dacije kažu da će biti nepobjedivo povoljna. Prema nekim nagađanjima to bi trebalo biti u rangu cijene nove Dacije Sandero, ali ne ispod 85.000 kuna.