

Iako Renault već ima zaista široku lepezu SUV modela, domaći zastupnici uvjereni kako će ovaj SUV pronaći svoj put do kupaca, a i Renault zna kako je C segment kod SUV-a u Europi trenutno vrlo tražena roba. Kako mu i samo ime govori, on je simbioza, kako su nam tumačili naši uvoznici, nekadašnjih Kadjara, Meganea i Scenica, i baš zato bi trebao biti zanimljiv na našem tržištu.
S dužinom od 4,41 metar, deset je centimetara kraći od Australa, no zato mu ne pati ergonomija. Nudi se uz četiri paketa opreme – Evolution, Techno, Techno esprit Alpine i Iconic. Za pogon je zadužen samo jedan motor, dobro poznati hibrid E-Tech sa 145 KS. Kako se dosta respektabilna brojka kupaca kod Renaulta inače odlučuje za hibridni pogon, naš zastupnik smatra kako ponuda samo jednog hibridnog pogona u Symbiozu nije nikakav bauk.
Baterija kapaciteta 1,2 kWh pomoći će da se u gradskim uvjetima ostvari i do 80 posto vožnje isključivo na struju. Kod Symbioza mnoštvo toga dolazi u početnom paketu opreme (cijena početnog modela: 29.690 eura) pa će putnici koristiti najmodernije Renaultovu multimediju openR link s 10,4 inčnim dodirnim zaslonom. Tu je serijski i klizna stražnja klupa u hodu od 16 cm.
Valja istaknuti kako će se kupcima koji se odluče za kupnju Symbioza do kraja tekuće godine nuditi jamstvo od 10 godine ili do 150 tisuća prijeđenih kilometara. Opširnije dojmove iz naše prve vožnje Symbioza možete pročitati ovdje.