

Prva generacija Dustera pojavila se 2010. godine, i u 14 godina egzistencije, kroz dvije generacije, prodana je u 2,4 milijuna primjeraka. Treća generacija dimenzija 4343/1813/1656 mm, nudi prtljažnik od 430 litara i prvi je potpuno novi model predstavljen nakon revidiranja Dacijinog vizualnog identiteta. Iako su dimenzije na razini prethodnika, nova platforma omogućuje više mjesta u kabini vozila.
Zahvaljujući novoj CMF-B platofrmi, novom je Dusteru omogućeno da bude oplemenjen novim tehnologijama. Jedna od većih novosti je svakako pojava hibrida po prvi put, a s druge strane dizelaši se izbacuju iz ponude. Zanimljivo je kako Duster koketira s B+ SUV segmentom, ali i C segmentom SUV vozila pa je tako zanimljiv većini kupaca koji traže kompaktan SUV. Kupci mogu birati između prednjeg pogona i 4WD pogona, a po prvi put se te dvije izvedbe ponešto razlikuju što se tiče udaljenosti od tla (8 mm veći klirens) i drugačijeg branika.
Model s prednjim pogonom dolazi na eco ljetnim gumama, dok je AWD model opremljen cjelogodišnjim gumama posebno razvijenim za ovaj model. Što se mase samo vozila tiče, ona je zadržana na razini modela druge generacije, iako je sigurnost podignuta na viši nivo. Kupcima se nude četiri paketa opreme, gdje se s početnim Essential paketom može kombinirati samo 1.0 ECO-G motor (100 KS) s pogonom na benzin i plin. Uz Expression, Journey i Extreme pakete mogu ići sve tri motorizacije.
Dakle, 1.0 ECO-G, 1.2 TCe benzinac sa 130 KS, gdje se može odabrati 4×4 pogon te na kraju i hibrid snage 140 KS. Za sada nema EDC mjenjača, nešto kasnije bi izvedba s pogonom na sve kotače trebala dobiti automatski mjenjač. Kako je bilo i dosad, očekuje se da će se 50 posto kupaca odlučiti za izvedbu s 4×4 pogonom. Kompletan cjenik možete pogledati ispod ovih redaka.