

Novi Rafale dug je 471 cm, širok 186 cm te visok 161 cm što ga svrstava u klasu sportskih SUV coupea D segmenta. Nastaje na poznatoj CMF-CD platformi uz 274 cm međuosovinskog razmaka što je posve na razini novog Espacea, ali i osam cm duže od modela Austral. Ipak, trag kotača je četiri cm širi, a kotači veći (20″ ili 245 mm) nego kod Espacea zbog čega je Rafale ne samo vizualno atraktivniji nego i ima iznimno prostran prtljažnik (530 l). Iako zbog aerodinamičnosti i atraktivnosti (nema stražnjeg brisača) nagib stražnjeg vjetrobranskog stakla iznosi 17°, putnici straga imaju samo 12 mm mjesta za glave manje nego kod Espacea (892 mm).
Unutrašnjost je poznata iz spomenutog dvojca Autral i Espace, ali je dodatno nadograđena te se sastoji od dvostrukog zaslona u obliku slova L koji uključuje 12,3-inčni vodoravni zaslon instrumenata te 12-inčni okomiti dodirni zaslon na središnjoj konzoli. Kod instrumenata, standardni kružni mjerač brzine zamijenjen je dijagonalnom linijom postavljenom pod kutom od 28°. Ta linija upućuje na brzinu motora te mijenja boju svaki put kad se broj okretaja poveća ili vozilo ubrza. Zasloni imaju masno otisnut i plosnat font po uzoru na moderne mobitele i laptope. Boje su iz „pop” palete koju Renault posebno voli te su upotpunjene posebno nježnim odrazima koje stvara sjajni dvostruki zaslon OpenR. Središnji zaslon koristi Googleov sustav za intuitivnu navigaciju koji izgledom i upotrebom podsjeća na sučelje pametnih telefona. Svaka postavka sustava Multi-Sense prikazuje se s novim specifičnim uzorcima i bojama, a silueta vozila na zaslonu u unutrašnjosti prikazana je u stvarnoj boji karoserije.
Novi Rafale odaje počast svijetu zrakoplovstva svojim novim, poboljšanim i iznimno velikim (9,3 inča) head-up zaslonom. Informacije o brzini vožnje, aktivnim sustavima za pomoć u vožnji, upozorenja na prekoračenje brzine i navigacijske upute prikazuju se izravno na vjetrobranskom staklu gdje ih vozač može s lakoćom pročitati, bez obzira na situaciju. Upravljač, preuzet iz Meganea E-Tech electric i Australa, ponešto je preinačen. Kose linije Renaultova amblema urezane su u njegovo središte, a sjajno crni umetak je uklonjen. Inačica Esprit Alpine ima i umetak od Alcantare u unutrašnjosti donjeg ruba. Sjedala su potpuno nova te upotpunjena bočnim ojačanjima koja odražavaju dinamična svojstva vozila. Osim što je prostrano, straga putnici dobivaju i inovativni središnji naslon za ruke s dvije USB utičnice, prostor za odlaganje tablet-računala i pametnih telefona te dva sklopiva stalka za lakše gledanje multimedije. Na kraju je tu i spektakularni panoramski krov Solarbay (1470 x 1117 mm) s tehnologijom tekućih kristala raspršenih na polimerima (PDLC) koja eliminira potrebu za sjenilom, a može se upravljati i putem Google Assistanta. Štoviše, donosi 30 mm dodatnog prostora za glavu.
Kao i novi Espace, Rafale stiže na tržište s potpuno hibridnim benzinskim motorom E-Tech od 200 KS, kombiniranim s automatskim dog-clutch mjenjačem s više načina rada. Serijsko paralelni Full hybrid snage 200 KS se sastoji od 1,2-litrenog trocilindarskog benzinskog turbomotora (130 KS / 96 kW, 205 Nm) i dvaju e-motora. Čak i kad se promatra izdvojeno, termički je motor prava tehnološka poslastica budući da spaja Millerov ciklus izgaranja, niskotlačni sustav recirkulacije ispušnih plinova, turbopunjač varijabilne geometrije i arhitekturu s dugim hodom klipa po uzoru na dizelske motore. Rezultat je stoga nevjerojatna energetska učinkovitost od 41 posto. E- motor razvija 50 kW (70 KS) i 205 Nm, a pokreće ga litij-ionska baterija od 2 kWh (400 V) koja omogućuje vožnju na 100 % električni pogon. Dodatni starter-generator razvija 25 kW / 50 Nm te omogućuje paljenje motora i promjenu brzina s pomoću dog-clutch mjenjača. Naknadno u ponudu stiže E-Tech varijanta s 300 KS koja će dobiti još jedan e-motor na stražnjoj osovini pa Rafale postaje i 4×4. Istovremeno, Rafale sa 300 KS će biti koncipiran kao plug-in, ali još nije poznat kapacitet baterije. Rafale koristi multinik stražnji ovjes kao Espace i Austral, ali nudi i opciju Control Advanced gdje napredna elektronika omogućuje zakretanje stražnjih kotača do pet stupnjeva. Na račun toga dinamika je još bolja pa se krug okretanja smanjio na samo 10,4 metra. Novi Renault Rafale na tržište stiže u proljeće 2024.