Najprodavaniji Clio, Octavija i Duster
Do 01. lipnja u Hrvatskoj su se najviše prodavali Renault, Volkswagen, Škoda i Opel, što direktno upućuje na snaženje rent-a-car tržišta
Nakon pandemijskih godina tržište novih automobila ponovo je stalo na noge, a i ponovni procvat turizma neposredno osnažuje i tvrtke koje se bave rent-a-car poslovanjem. Kasno proljeće redovno ‘gura’ određene marke vozila na vrh tablice. Pa su tako najprodavanije marke u prvih pet mjeseci Renault, Volkswagen, Škoda, Opel i Kija, dok su se od modela najviše prodavali Clio, Octavija, Duster, Corsa i Captur. Tako je Renault čak dva puta zastupljen kada je u pitanju poredak prvih pet modela.
Suzuki je sa svoja dva pulena S-Cross i modelom Vitara zasjeo na šesto i sedmo mjesto, Dacia se sa Sanderom izborila za osmu poziciju iza koje slijede čak tri Volkswagenovih SUV modela: Taigo, T-Roc i T-Cross. Zanimljivo je kako je snažna reklamna kampanja hrvatskog uvoznika MG kineskih vozila urodila plodom, pa tako možemo istaknuti kako od novih igrača na tržištu MG je s 461 prodanim modelom ZS zasjeo na 14. poziciju.
Renault, VW i Škoda očekivano najviše prodaju modele pogonjene benzinskim motorima. Preciznije rečeno 51,9 posto Renault, Volkswagen čak 68,8 posto, dok je Škoda prodala 49,2 posto benzinskih i 47,5 dizelskih modela. Ostatak otpada na prodaju hibridnih i električnih vozila. Renault je prodao tek 21,4 posto dizelaša, jer je snažan u prodaji električnih (4,4 posto), LPG (3,4 posto) i hibridnih (18,9 posto) automobila. Najviše hibrida prodao je Suzuki, čak 1560 modela, što je 99,2 posto od ukupne prodaje vozila ove japanske marke.
Tako je u prvih pet mjeseci 2023. godine ukupno prodano 26.584 komada vozila, od toga samo u zagrebačkoj županiji 11.422 automobila, što iznosi 43 posto od ukupne prodaje u Hrvatskoj.