Posljednji Megane R.S. spreman za narudžbe
Renault otkriva posebno izdanje modela Megane R.S. kojim slavi bogatu povijest francuskih sportskih kompakata. Renault Megane R.S. Ultime kolekcionarski je model i posljednja inačica linije čiji počeci sežu u 2003.
Megane R.S. Ultime temelji se na modelu Megane R.S. Trophy, a karakteriziraju ga jedinstven izgled i sveobuhvatna oprema. Od proljeća 2023. taj će model zamijeniti inačice Megane R.S. i Megane R.S. Trophy. Za njegov jedinstven izgled zaslužne su ekskluzivne ukrasne naljepnice u skladu s novim vizualnim identitetom marke te crni umetci koji naglašavaju njegov sportski duh. Posebno izdanje proizvest će se u 1976 brojčano označenih primjeraka (u skladu s godinom osnutka marke Renault Sport) i nositi potpis Laurenta Hurgona, vozača i stručnjaka za razvoj koji je s Meganeom R.S. obarao rekorde na trkaćoj stazi.
Ultime kruna je prestižne povijesti marke Renault Sport koja se može pohvaliti brojnim sportskim uspjesima i legendarnim modelima. Javno predstavljanje modela održano je 13. siječnja 2023. na Salonu automobila u Tokiju, u zemlji u kojoj prema procjenama živi desetak tisuća zaljubljenika u modele Renault Sporta.
Megane R.S. Ultime posljednja je serija modela Megane R.S. te posljednji model s logotipom Renault Sport. Bogata povijest marke nastavit će se u nešto drugačijem obliku pod imenom Alpine, markom sportskih automobila Renault Grupe.
Veliki dio nenadmašne serijske opreme Meganea R.S. Ultime preuzet je iz inačica Megane R.S. i Megane R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacijski zaslon s audiosustavom Bose Hi-Fi, 10-inčni zaslon digitalne instrumentne ploče, ugrađeni telemetrijski sustav R.S. Monitor, prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju s 360-stupanjskim prikazom. Popis dodatne opreme ograničen je na head-up zaslon i panoramski krov te posebnu zaštitnu navlaku koja će oduševiti istinske zaljubljenike i kupce tog kolekcionarskog automobila.
Ova posebna serija temelji se na inačici Megane R.S. Trophy. Opremljena je četverocilindarskim motorom s turbopunjačem koji razvija 300 KS i ima najveći okretni moment od 420 Nm. Motor je kombiniran s automatskim mjenjačem EDC i mehaničkim diferencijalom Torsen koji omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 5,7 sekundi. Njezine poluglatke gume Bridgestone Potenza S007, razvijene posebno za Megane R.S. Trophy R, postavljene su na 19-inčne naplatke Fuji Light pod kojima se naziru kočnice Brembo od lijevanog željeza i aluminija s crvenim kočnim kliještima. Tu su još i neovisna prednja osovina, snižena šasija Cup, hidraulični graničnici kompresije i sustav upravljanja četirima kotačima 4CONTROL koji pridonosi vrhunskom sportskom užitku u vožnji, kako na stazi tako i izvan nje.