

Peugeot 3008, dobitnik nagrade Car of The Year 20017 sada serijski donosi LED tehnologiju dok su od opreme GT u ponudi Full LED svjetla koja nude još veću razinu tehnološke opremljenosti i prepoznatljiv izgled zahvaljujući proširenom svjetlosnom potpisu i funkciji osvjetljavanja zavoja (EVS) koji optimizira vidljivost pri brzinama većim od 90 km/h. Posebno treba istaknuti funkciju “Foggy Mode” koja mijenja svjetla za maglu. Integrirana je u Full LED svjetla i uključuje kratka svjetla sa smanjenim intenzitetom kada su aktivirana stražnja svjetla za maglu.
Straga, nova nadograđena svjetla uključuju Full LED tehnologiju (uključuju svjetla za vožnju unatrag), prikazujući 3D pandže za snažniji svjetlosni potpis. Tu su i dvije nove boje Celebes i Vertigo plava. Za najzahtjevnije kupce u pogledu stila, dostupna je nova opcija “Black Pack” koja će biti u ponudi na vrhunskim razinama opremljenosti – GT i GT Pack.
Pametne tehnologije uključuju mnoštvo inovativnih sustava poput aktivnog tempomata sa samostalnim kretanjem i zaustavljanjem (EAT8 aut. mjenjač), zadržavanja vozila unutar trake, automaskog kočenja posljednje generacije ili proširenog prepoznavanja prometnih znakova. No, usporedo s time Peugeot kroz modele 3008 i 5008 po prvi puta u segment uvodi i jedinstven sustav Night Vision koji uvelike olakšava vožnju po noći.
Za uspjeh modela Peugeot 3008 zaslužna je spektakularna unutrašnjost. U novom SUV-u Peugeot 3008, Peugeot i-Cockpit se promijenio kako bi bio još moderniji i približio se premium segmentu.
Digitalni zaslon veličine 12.3” u potpunosti je prilagodljiv i sadrži tehnologiju “Normally Black” za visokokvalitetno prikazivanje te za još bolju preglednost i kontraste.
Novi zaslon osjetljiv na dodir veličine 10” dolazi u seriji sa sedam elegantnih piano tipki koje omogućavaju izravan pristup glavnim funkcijama za udobnost. Plug In izvedbe također imaju specifičnu tipku koja omogućava pristup glavnim funkcijama izbornika.
Ponuda motora uključuje dva benzinca – trocilindarski 1.2 sa 130 KS i četverocilindraš 1.6 sa 180 KS, prvi s opcijom 8-stupanjskog automatika, kod potonjeg kao jedina opcija. Dizelsku stranu zastupa poznati 1.5 BlueHDi sa 130 KS u opciji 6-stupanjskog ručnog ili 8-stupanjskog automatika.
U serijskoj opremi svi motori nude opciju odabira načina vožnje koja omogućuje odabir između tri načina vožnje: Normal, Sport i Eco. Plug-in motori su ikonski simbol filozofije marke Power of Choice, stoga novi Peugeot 3008 dolazi s dvije opcije. Hybrid4 300 e-EAT8 s pogonom na sve kotače i dosegom do 59 km (WLTP) u isključivo elektro modu te Hybrid 225 e-EAT8 s pogonom na prednje kotače i do 56 km u 100 % električnoj izvedbi (WLTP). Obje izvedbe koriste litij-ionsku bateriju kapaciteta 13,2 kWh.
Početna cijena novog Peugeota 3008 Active PureTech 130 S&S bit će od 190.262 kuna dok će Peugeot 3008 Hybrid 225 Allure e-EAT8 starta s cijenom od 316.900 kn s PDV-om. Na tržište dolazi u prosincu 2020.
Većina navedenih novosti implementirat će se i u većem modelu Peugeot 5008 koji se naravno izdvaja s tri zasebna sjedala u drugom redu koja su podesiva po duljini i nagibu odnosno po dva dodatna u trećem koja se lako mogu izvaditi. No, čak i da to ne učinite uvijek postoji mogućnost preklapanja naslona suvozačkog sjedala što ostavlja prostora za utova predmeta duljine do 320 cm. Cjelokupan volumen prtljažnika je među većima na tržištu te se kreće od 780 do 1940 litara.
Što se motorizacije tiče, za Peugeot 3008 su također predviđeni benzinci snage 130 KS i 180 KS kao i 1,5-litreni turbodizel sa 130 KS. Plug-in izvedbe nisu još u planu, ali zato stiže 2-litreni BlueHDi snage 180 KS u kombinaciji sa 8-stupanjkim automatikom. Nudit će se s pet razina opremljenosti ( Active, Active Business, Allure, Road Trip i GT)dok početna cijena novog Peugeota 5008 s početnom opremom Active i benzinskim PureTech motorom snage 130 KS kreće od 207.527 kuna.