

Porsche je temeljito redizajnirao svoj uspješni luksuzni SUV model: Novi
Cayenne debitirao je s visoko digitaliziranim konceptom prikaza i upravljanja, novom tehnologijom voznog postolja i inovativnim tehnološkim značajkama. „To je jedna od najopsežnijih nadogradnji proizvoda u povijesti brenda Porsche“, kaže Michael Schätzle, voditelj serije Cayenne. Prednja svjetla visoke rezolucije Matrix LED pružaju osvjetljenje kolnika prilagođeno svakoj situaciji u vožnji, sustav za kvalitetu zraka filtrira zagađivače iz zraka u unutrašnjosti, a po prvi put u modelu Cayenne, suvozač ima vlastiti infotainment zaslon – između ostalog i za videostreaming tijekom vožnje.
Digitalizacija i fokus na vozača: Porsche Driver Experience
Porsche je integrirao temeljito revidirani koncept zaslona i upravljanja u novi Cayenne. Novi Porsche Driver Experience, prvi put predstavljen u Porsche modelu Taycan, fokusiran je na osovinu vozača i optimizira način upravljanja. Funkcije koje vozač često koristi nalaze se izravno na volanu ili neposredno uz volan. Primjerice, poluga s lijeve strane iza volana sada ima dodatne funkcije za upravljanje sustavima za asistenciju vozaču. Po prvi put, ručica automatskog mjenjača u novom modelu Cayenne nalazi se na instrumentnoj ploči.
Redizajnirani kokpit modela Cayenne uključuje potpuno digitalnu ploču s instrumentima od 12,6 inča sa zakrivljenim dizajnom i varijabilnim opcijama prikaza. Optimizirani head-up zaslon dostupan je kao dodatna opcija. Standardni središnji 12,3-inčni zaslon sustava Porsche Communication Management (PCM) skladno je integriran u novu instrumentu ploču i pruža pristup svim relevantnim funkcijama vozila. Izvorne aplikacije kao što su Spotify i Apple Music optimiziraju umreženost u novom modelu Cayenne.
Povećani raspon između udobnosti putovanja i performansi
Porsche model Cayenne tvornički oprema voznim postoljem s čeličnim oprugama uključujući sustav Porsche Active Suspension Management (PASM). Novi amortizeri s tehnologijom s dva ventila i odvojenim povratnim i kompresijskim stupnjem omogućuju optimizirane performanse u svim situacijama vožnje. Povrh svega, osjetno je poboljšana udobnost pri sporoj vožnji, rukovanje pri dinamičnom kretanju u zavojima i kontrola i nagiba. Novi se Cayenne u Europi nudi s tri različita motora. Snažan četverolitreni V8 biturbo motor producira 474 KS, manji trocilindarski V6 353 KS, a hibridna izvedba 470 KS.
U Hrvatskoj se novi Cayenne nudi po cijenama počevši od 114.291 eura. Početna cijena za Cayenne E-Hybrid iznosi 110.988 eura, a Cayenne S kreće od 144.921 eura. Novi modeli od sada su dostupni za narudžbu. Isporuke u Europi kreću u srpnju 2023. godine.