Predstavljen novi Peugeot 308
Treća generacija Peugeotovog kompakta na hrvatskom će se tržištu pojaviti u posljednjem kvartalu 2021. godine, a proizvodi se u tvornici u francuskom Mulhouseu
Kod nove 308-ice međuosovinski je razmak produžen za 55 mm (2675 mm), što direktno utječe na ponudu prostora, pogotovo za putnike straga. Cijelo je vozilo 20 mm niže nego prethodni model te 11 mm duže (4360 mm). Obujam prtljažnika iznosi 412 l, uz dodatnih 28 l u spremniku ispod podnice. S preklopljenom stražnjom klupom otvara se prostor od 1323 l.
Na prednjoj masci nalazi se novi logo marke, a dizajnerski novi 308 prati smjernice postavljene s novim modelima 2008 i 3008. U unutrašnjosti će kupci naći sada već poznat Peugeotov i-Cockpit te posljednja generacija multimedije s 10 inčnim dodirnim zaslonom. S paketom Drive Assist 2.0 (dostupno krajem godine) ide se korak dalje prema poluautonomnoj vožnji. Sastoji se od adaptivnog tempomata (automatski mjenjač EAT8) i sustava za održavanje vozila u voznom traku, a tu su i tri nove funkcije za vožnju na odvojenim kolnicima: Poluautomatska promjena vozne trake, preporučivanje brzine unaprijed i prilagođavanje brzine u zavoju.
U ponudi su trocilindarski 1.2 litreni PureTech benzinski i četverocilindarski1.5 litreni BlueHDi dizelski motor. Raspon snage kod benzinca kreće se od 110 pa do 130 KS. Slabiji motor dolazi uz šeststupanjski ručni, dok se kod snažnijeg motora može tražiti i EAT8 automatski mjenjač. Kod dizelaša snaga iznosi 130 KS i kupci biraju između ručnog ili EAT8 automatskog mjenjača.
U ponudi će se naći i dva plug-in hibridna modela sistemske snage od 180 ili 225 KS. Oba su uparena s EAT8 automatskim mjenjačem, a doseg isključivo na struju iznosi 60 km. Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača. To su jednofazni punjač od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač od 7,4 kW u opcijskoj opremi.