

Opel Corsa
Opel Corsa-e
Opel Corsa e-rally
Opel Grandland X Hybrid4
Nova Corsa dugačka je 406 centimetra, izgleda modernije i učinkovitija je nego ikad. Baš poput netom predstavljene Opel Astre s kojom je Opel također naglašavao učinkovitost. Bit će opremljena benzinskim i dizelskim motorima od 75 do 130 KS, ali u ponudi će se pronaći i potpuno električna izvedba.
Električna Corsa bit će opremljena baterijskim modulom kapaciteta 50 kW i elektromotorom snage 136 KS, što bi u kombinaciji s masom karoserije trebalo značiti i doseg kretanja od 330 km (po WLTP).
Novosti će se ogledati i na detaljima poput novih iznimnih IntelliLux LED matrix svjetala, ali i po golemom panoramskom krovu i brojnim aktivnim sigurnosnim sustavima koje smo dosad gledali samo u višim klasama.
Obnovljen je i centar multimedijske kombinacije tako da očekujte novo iskustvo kroz korištenje 7-inčnog info-ekrana, odnosno nova Corsa može biti opremljena i velikim Multimedia Navi Pro 10-inčnim ekranom.
Možda ste primijetili kako je Opel posljednjih godina na relijima nastupao s Adamom R2, po Europi vrlo popularnim, ali i kod nas zanimljivim modelom. S njime je nastupao i naš Niko Pulić te ostao ugodno iznenađen. E, sada možda bi trebao isprobati njegovog nasljednika. Potpuno električni rally automobil Corsu-e zbog kojeg će se tijekom 2020. organizirati i kup.
Električni trkač snažan je 136 KS i 260 Nm, ali je znakovito i da je olakšan 150 kg. Pitate se koliko će moći prijeći samo na struju? Puno manje od deklariranog tvorničkog podatka, ali Opel tvrdi da i u najekstremnijim situacijama Corsa-e može prijeći 40 do 50 km.
Dosad Grandlanda nije bilo s pogonom na sve kotače i koliko smo god plakali za njime, zapravo nikom nije nedostajao. Međutim, zato je sada predstavljen hibridni model s pogonom na sve kotače koji kombinira 1.6-litreni turbo benzinski motor s električnim motorom snage 109 KS, a sve skupa je kombinirano s baterijom kapaciteta 13,2 kWh.
Na struju može prijeći do 59 km, a emisija CO2 je zbog električnog dijela pogona pala na 67-69 g/km po (NEDC3-ciklusu). Izborom AWD-programa vožnje aktivira se električno pokretana stražnja osovina za maksimalnu trakciju.
O novoj Astri koju smo vozili prije sajma sve možete pročitati OVDJE