Nova Opel Astra (2022.) u svim salonima za 163.395 kuna

Predstavljena je nova šesta generacija popularnog automobila iz Russelsheima, po prvi puta se nudi i s elektrificiranom plug-in izvedbom

Nova Astra duga je 4374 i široka 1860 mm. Od prethodnog je modela duža za četiri cm, dok se međuosovinski razmak povećao za 13 mm na 2675 mm. Temelji se na trećoj generaciji fleksibilne EMP2 multienergetske arhitekture, koja donosi 50 posto novih dijelova u odnosu na drugu generaciju platforme. Ovdje postoji mogućnost i za BEV izvedbu, a u odnosu na prethodni model povećana je torzijska krutost za 14 posto.

Prtljažnik mjeri 422 l zapremine, dok se pri obaranju stražnje klupe otvara prostor od 1339 l. Kod plug-in izvedbe na raspolaganju je 352/1268 l zapremine prtljažnika. U interijeru se i dalje nalaze provjerena AGR sjedala kojima je Opel vjeran. U svim će izvedbama kupcima na raspolaganju biti Pure Panel multimedijska ploča zaslona koja se proteže iza upravljača pa do središnje konzole.

Što se pogona tiče na izboru su tri motora, benzinski 1,2 litreni trocilindarski motor sa 110 i 130 KS, gdje se snažniji motor može upariti i s osamstupanjskom automatikom, dok slabiji surađuje sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dizelski motor je 1,5 litreni četverocilindraš sa 130 KS. Ovdje serijski dolazi AT-8 mjenjač. Plug-in iz 1,6 litrenog motora izvlači 150 KS, dok elektromotor daje 110 KS uz čisto električni doseg od 60 km. Sistemska snaga iznosi 180 KS, stupnjeve izmjenjuje AT-8 mjenjač, a nešto kasnije očekuje se i snažnija izvedba s 225 KS.

Tri razine opreme – Elegance, GS Line, Ultimate – ponudit će kupcima nivo koji žele, dok se kao naprodavaniji model očekuje izvedba Edition koja do registracije stoji 163.395 kuna, uz model početni benzinski motor sa 110 KS. Opelova ideja je privući kupce bogatim početnim paketom koji nudi automatski klima uređaj, parkirne prednje i stražnje senzore, aluminijske naplatke od 16 inča, 10 inči dodirni zaslon, digitalnu instrumentnu ploču, radio sa Apple CarPlay/Android Auto, adaptivni tempomat, senzor za kišu, pokretanje vozila bez ključa, LED svjetla, sprečavanja nalijetanja, pomoć za držanje voznog traka, upozorenje na umor vozača, prepoznavanje znakova ograničenja brzine, eCall, prednje bočni zračni jastuci i zračne zavjese.

Prodaja nove Astre krenut će tijekom ovog proljeća, dok se isporuke prvih primjeraka očekuju početkom ljeta. Isprva će u ponudi biti model s pet vrata, dok kasnije slijedi karavan izvedba imena Astra Sports Tourer. Od 2023. možemo očekivati potpuno električnu Opel Astru.