Sjeli smo u novi Peugeot 308
Iako će se na našem tržištu novi kompakt francuskog proizvođača naći tek u rujnu, mi smo sjeli za vozačevo i suvozačevo sjedalo te na stražnju klupu kako bi provjerili što je sve dobro, a što nije u trećoj generaciji 308-ice
Prvo što smo primjetili jest novi moderan i-kokpit s novom multimedijom. Novi Peugeot 308 također koristi tipičnu arhitekturu s malim volanom i instrumentima odmah ispod vjetrobranskog stakla. Iznad upravljača vozač gleda u 3D virtualni kokpit, a zaslon multimedije od 10 inča nalazi se odmah s desne strane.
Ovdje se koristi nova generacija softvera, što je na prvi pogled uočljivo na jasnijim zaslonima veće rezolucije. Zaslon osjetljiv na dodir bez odgađanja reagira na naredbe vrha prsta, dok su fizičke tipke za izravnu kontrolu funkcija izbornika, kao što je poznato iz ostalih trenutnih Peugeotovih modela, ustupile mjesto digitalnom rješenju.
Virtualni “početni gumb” uvijek je na raspolaganju. Ostala polja mogu se slobodno konfigurirati. Na primjer, dodirom gumba možete nazvati dom ili ured, postaviti željenu i često korištenu adresu odredišta u navigacijskom sustavu ili postaviti određenu unutarnju temperaturu. Što se tiče prostranosti vozač i suvozač imaju dovoljno mjesta u svim smjerovima. Međuosovinski razmak, koji je narastao za 55 do 2.675 mm, također bi trebao pružiti više prostora za noge straga.
Međutim, prvo sjedanje na stražnje sjedalo rađa pomiješane osjećaje. Peugeot 308 nije baš skučen, ali u kompaktnom segmentu ima puno prostranijih konkurenata. Prtljažnik također nije narastao u odnosu na prethodnika. Njegov utovarni volumen bit će na sličnoj razini (prethodno 420 l). Novi će se 308 nuditi kao hatchaback i kao karavan, a početne cijene se još ne spominju.
Uz benzinske i dizelske motore, novost je kod 308-ice da će se kupcima ponuditi i u plug-in hibridnoj varijanti. S baterijom od 12,4 kWh novi će 308 isključivo na struju moći prijeći do 55 km, a potpuno električna izvedba nešto kasnije trebala bi obogatiti ponudu modela.