Novi Opel Grandland – prve fotografije

Novosti iz Russelsheima - nova generacija Opelovog SUV-a po prvi put na jednom serijskom modelu objedinjuje mnogobrojne dizajnerske elemente koji su premijerno predstavljeni na konceptnom automobilu Opel Experimental

Navedeni elementi uključuju 3D Vizor s osvijetljenim logotipom „munje” koji je ponosno istaknut u središtu i trajno osvijetljen „OPEL” natpis na stražnjoj strani vozila. Među istaknutim značajkama tu su i sustav svjetla Intelli-Lux Pixel HD s više od 50 tisuća pojedinačnih elemenata, nova, najsuvremenija STLA Medium platforma i redizajnirani paket plosnatih baterija koji isporučuje 98 kWh. Zajedno omogućuju modelu Grandland Electric da prijeđe do približno 700 kilometara bez lokalnih emisija (prema WLTP-u). Na brzom punjaču potrebno je otprilike 26 minuta da bi se napunilo 80 posto kapaciteta baterije.

Opel novim Grandlandom obilježava značajnu prekretnicu. Sada je baš svaki Opelov model dostupan u električnoj izvedbi. To je veliki korak naprijed u našoj elektrifikacijskoj ofenzivi. Novi Grandland dizajniran je i razvijen u Rüsselsheimu, a proizvodit će se u Eisenachu. Njegova veza s modelom Opel Experimental i više je nego očita. Nudi inovacije koje su prvi put viđene na tom izvanrednom konceptnom automobilu. Novi Grandland stoga će ojačati naš položaj unutar važnog C-SUV segmenta”, izjavio je CEO Opela Florian Huettl.

Radi se o prvom Opelovom modelu koji se temelji na Stellantis STLA Medium platformi električnih vozila na bateriju („BEV-native”). Novi Grandland je 173 mm duži, 19 mm viši i 64 mm širi od prethodnika, s dimenzijama 4650/1905/1660 mm.

Međuosovinski razmak iznosi 2784 mm, dok je stražnja klupa dijeljiva u omjeru 40:20:40, a kada se položi otvara se prtljažni prostor od 1641 l. Povećanje dimenzija utjecalo je na prostranost stražnje klupe (plus 20 mm za koljena) te povećanje prtljažnika za 36 l na ukupnih 50 l, kada je stražnje sjedalo uspravljeno.

U interijeru nalazimo središnji dodirni zaslon veličine 16 inča, a head-up display Intelli-HUD omogućava vozaču da ne treba skretati pogled s ceste. Tu ćemo naći i električno podesiva AGR sjedala (u višim paketima opreme), koja su oplemenjena funkcijom, ventilacije, grijanja i masaže. Uz spomenuti elektropogon koji će doći u dvije razine snage i kapaciteta baterije, nudit će se i 1,2 litreni blagi hibrid sa 136 KS, dok se kasnije očekuje i plug-in hibridna verzija s dosegom od 85 km.