

S njim je sve započelo još 2007., a do sada se samo na Starom kontinentu prodao u gotovo 3 milijuna primjeraka. Uskoro nas očekuje nova, treća generacija, a ona stiže s nove CMF-C platforme koja nudi brojne tehničke dorade modela.
Tako će se iza e-Power sistema kriti elektrifikacija novog modela, a što se proporcija vozila tiče ona će ostati slična sadašnjima, jer u Nissanu smatraju kako su ove dimenzije idealne za ono što jedan crossover mora ponuditi. Nova će struktura biti čak 41 posto snažnija zahvaljujući korištenju čvršćih metalnih komponenti. Materijali u novom Qashqaiju su otporniji ali i lakši, pa će on od sadašnje generacije biti 60 kg lakši.
Elektrifikacija će uključivati hibridnu verziju, ali za razliku od klasičnog hibrida Qashqai će imati velik električni motor poput onog koji se obično nalazi u čistom EV, što daje trenutno ubrzanje koje poklonici EV vozila traže. Generator koji pokreće motor održava napunjenost baterije, ali također može isporučiti električnu energiju izravno u motor za dodatnu snagu.
Motor radi na optimalnom opsegu okretaja, promičući maksimalnu učinkovitost goriva, istovremeno pažljivo podešavajući se kako bi se smanjila buka i pružio prirodan, povezan osjećaj tijekom naglog ubrzanja.