

S njim je sve započelo još 2007., a do sada se samo na Starom kontinentu prodao u gotovo 3 milijuna primjeraka. Uskoro nas očekuje nova, treća generacija, a ona stiže s nove CMF-C platforme koja nudi brojne tehničke dorade modela. Zna se da bi proizvodnja poremećena Brexitom i pnademijom trebala započeti najkasnije u drugom kvartalu 2021. u Sunderlandu.
Iza e-Power sistema krije se elektrifikacija novog modela, a što se proporcija vozila tiče ona će ostati slična sadašnjima, jer u Nissanu smatraju kako su ove dimenzije idealne za ono što jedan crossover mora ponuditi. Nova će struktura biti čak 41 posto snažnija zahvaljujući korištenju čvršćih metalnih komponenti. Materijali u novom Qashqaiju su otporniji ali i lakši, pa će on od sadašnje generacije biti 60 kg lakši.
Elektrifikacija će uključivati hibridnu verziju, ali za razliku od klasičnog hibrida Qashqai će imati velik električni motor poput onog koji se obično nalazi u čistom EV, što daje trenutno ubrzanje koje poklonici EV vozila traže. Generator koji pokreće motor održava napunjenost baterije, ali također može isporučiti električnu energiju izravno u motor za dodatnu snagu.
Novi potpuno digitalni 12,3-inčni zaslon visoke razlučivosti može se konfigurirati na različite načine za prikaz uputa navigacijskog sustava, multimedijskih sadržaja, stanja u prometu ili informacija o vozilu. Svim tim značajkama upravlja se s pomoću novog okretnog gumba na upravljaču. Na pozadinu digitalnog zaslona primijenjena je tradicionalna tekstura rezanog stakla Kiriko, kojom se odaje počast Nissanovim japanskim genima.