Novi Audi A4 2019. donosi dosad neviđenu oštrinu, tehnologiju i dizele u S4 modelima

Početak prodaje novog, tehnološki daleko naprednijeg modela Audi A4, ali i izmijenjenih modela S4 sa TDI motorima predviđen je za jesen 2019. Pripremite se za novu tehnologiju

Izvana, na račun novih sportskih detalja A3 sada izgleda još dinamičnije i elegantnije. Što je novo? Singleframe prednja maska je sada šira i tanja, a vodoravne linije ističu širinu prednjeg i stražnjeg dijela. Niža je bočna linija vozila, a istaknute su sve mišićave linije koje znače prepoznatljivost.

LED prednja svjetla sada su dio standardne opreme Audija A4, a u najboljoj izvedbi tu je tehnologija Matrix LED s potpuno automatskim dugim svjetlima. Iznova je zamišljen I koncept opremanja Audija A4, pa su sada za uređenje vanjskog dizajna raspoložive opreme basic, advanced i s line, a tu su svakako i model “S” te allroad quattro. Klijenti mogu birati između 12 boja karoserije, uključujući novu Terra sivu boju. Novi paketi unutrašnjosti: design, selection i S line mogu se slobodno kombinirati s paketima vanjštine i dolaze u raznim bojama i materijalima.

Korisničko iskustvo slično je onome s pametnih telefona uz maksimalno pojednostavljenu uslugu. To je prvenstveno MMI touch zaslon s akustičkim povratnim informacijama koji zamjenjuje ideju prethodnih rotacijskih kontrola i tipki na središnjem tunelu. TFT zaslon visoke razlučivosti ima dijagonalu od 10,1“. Glasovna kontrola na osnovi prirodnog izgovora, još jedna funkcija ovog novog sustava, razumije mnoge fraze koje se koriste u svakodnevnom govoru.

Osmišljen je potpuno novi koncept opremanja

Audi connect i Audi connect plus portfelj uključuje niz online usluga, kao što su Car-to-X usluge, koji iskorištavaju inteligenciju Audijeve flote vozila. Osim online informacija o prometnim znakovima i opasnostima, kao i usluzi parkiranja na ulici, usluge uključuju informacije o semaforima. Umrežavanjem s urbanom infrastrukturom, automobil prima informacije iz središnjeg računala za upravljanje semaforima tako da vozač može svoju brzinu prilagoditi do sljedećeg zelenog svjetla.

Dio serijske opreme su Audi connect usluge poziva u nuždi i servisa; besplatna aplikacija myAudi povezuje pametni telefon klijenta s automobilom. Audi connect ključ omogućuje zaključavanje/otključavanje vozila, te pokretanje motora uporabom kompatibilnog Android pametnog telefona. Još jedna digitalna značajka, personalizacija, omogućuje da do 14 myAudi korisnika spremi željene postavke u individualne profile.

Dostupne su tri varijante vozačkih instrumenata: kombinacija analognog okretomjera i brzinomjera s monokromatskim odnosno putnim računalom u boji i – u kombinaciji s MMI plus sustavom – potpuno digitalni Audijev virtualni kokpit plus. Vozač može koristiti 12,3“ zaslon pune HD rezolucije uporabom višenamjenskog upravljača uz odabir tri prikaza. Head-up zaslon projicira bitne informacije u vidnom polju vozača.

Tri izvedbe motora će uključivati tehnologiju „Mild hybrid“

U trenutku početka prodaje u Europi Audi će ponuditi model A4 sa šest turbo motora. Njihova snaga se kreće od 110 kW (150 KS) do 255 kW (347 KS) – od modela Audi A4 35 TFSI do modela Audi S4 TDI. Nedugo nakon toga, u ponudi će se naći još dva turbo motora: 30 TDI sa snagom od 100 kW (136 KS) i 35 TDI sa snagom od 120 kW (163 KS). Svi motori – bilo da se radi o četiri cilindričnom dizelskom motoru, V6 TDI motoru ili četiri cilindričnom TFSI – zadovoljavaju ograničenja Euro 6d-temp norme o emisijama.

Prilikom početka prodaje, tri izvedbe motora će uključivati „Mild hybrid“ tehnologiju (MHEV) na bazi 12 volti, koji smanjuje potrošnju goriva uz povećanje udobnosti. Nakon toga će se u ponudi ubrzo pojaviti još dva motora. Ova široka elektrifikacija čini značajan doprinos u postizanju ciljane potrošnje goriva cijele flote modela. Prema vlastitim Audijevim mjerenjima, u svakodnevnoj uporabi, MHEV tehnologija smanjuje potrošnju goriva do 0,3 litre na 100 kilometara.

Novi Audi A4 nudit će se i s prilagodljiva ovjesa. Jedna opcija je komforni podesivi ovjes s kontrolom tvrdoće, koji smanjuje visinu vožnje za 10 milimetara i nudi vrhunsku udobnost. Drugi je sportski ovjes, s ili bez kontrole tvrdoće, koji je spušten za 23 milimetra.

Za modele S dvostruka pomoć struje

Poseban dio ponude svakako će biti dva modela S4 TDI i S4 TDI Avant sada opremljena 3.0 TDI V6-dizelskim motorom koji spaja visoki okretni moment, uglađen rad i dugi doseg, te razvija snagu do 255 kW (347KS) i maksimalni okretni moment od 700 Nm. Ubrzanje s njime od 0 do 100 km/h za 4,8 sekundi, sve do elektronički ograničene brzine od 250 km/h.

Od pomoći je i elektronika pa S4 TDI, pored poznatog 48 voltnog elektromotora generatora koristi sekundarni 12 voltni električni sustav. U konačnici S4 TDI tijekom kočenja može obnavljati do 8 kW energije u kompaktnu, zrakom hlađenu litij ionsku bateriju kapaciteta 0,5 kWh, što znači da ju izuzetno brzo puni. Ovaj MHEV sustav u S modelima, po Audiju, ima potencijal smanjenja potrošnje goriva do 0,4 litre na 100 kilometara.

Nije izostala niti posebna poslastica allroad quattro

Zahvaljujući svom quattro pogonu na sve kotače i udaljenosti od tla povećanoj za 35 milimetara, Audi A4 allroad quattro nastavlja tamo gdje je allroad obitelj stala. S opcijskim allroad podesivim ovjesom s kontrolom tvrdoće, udobnost i dinamičnost mogu se dodatno unaprijediti. Od modela A4 Avant razlikuje se detaljima kao što su zaštita podvozja ili obrubi lukova kotača i sa svojim 12 milimetara većim kotačima i širim tragom kotača, šest milimetara sprijeda i čak jedanaest milimetara straga.