Poznate cijene i svi detalji o novom Audiju A3 za 2020. godinu

Uspavana klasa kompaktnih automobila mogla bi oživjeti na račun ovakvih kreacija. Četvrta generacija Audija A3 je malo veća, izgleda odlično i donosi mnoge promjene, a otkrite što sve stoji iza početne cijene od 227 tisuća kuna

U svijetlu novih Q-modela Audi A3 kao pripadnik “stare garde” i klasičnih izvedbi posljednjih je godina pao u drugi plan. No Audijevi dizajneri pokazali su da znaju probuditi emocije i kada nije riječ o SUV-klasi. Svi poznati dizajnerski elementi iz Ingolstadta su tu, ali A3 2021. sada pršti novim seksepilom i elegancijom.

Cjenik
Novi Audi A3 Sportback

Select
35 TFSI 150 KS 227.287 kn (1,5 TSI)
30 TDI 116 KS 226.679 kn (2.0 TDI)
35 TDI 150 KS S tronic 265.805 kn (2.0 TDI)

Advanced+
35 TFSI 150 KS 243.080 kn
30 TDI 116 KS 242.502 kn
35 TDI 150 KS S tronic 281.932 kn

S line+
35 TFSI 150 KS 252.046 kn
30 TDI 116 KS 251.519 kn
35 TDI 150 KS S tronic 291.110 kn

Želite li usporediti cijene novog  Audija A3 s novim Golfom – kliknite!

 

Nakon Mercedes A-klase i BMW-ove serije jedan napokon je stigao i on, a kako stvari stoje – najljepši je

Budući da je novi model predstavljen kao A3 Sportback očigledno je kako je riječ o petvratnoj izvedbi, a trovratne neće ni biti. To svakako racionalizira proizvodnju i otvara neke druge mogućnosti. Ipak, neće sve ostati na klasičnom kompaktu jer kasnije tijekom godine trebala bi biti predstavljena i limuzinska izvedba.

Novi model je 3 cm duži te ukupno pokriva 4,34 metra, ali je i širi od svog prethodnika dok je međuosovinski razmak ostao neizmijenjen (2,64 m). Međutim, novi dizajn je i aerodinamički promišljen, pa se A3 Sportback može pohvaliti koeficijentom od svega 0,28. Prtljažnik nudi obujam od 380 litara.

Bazni model stajat će na 16-, a top izvedbe na 19-colnim kotačima

Audijev dizajnerski jezik i dalje će se komunicirati ponajprije kroz svijetla, a onda i kroz osnovne linije opremanja. Bit će to klasične izvedbe; S Line, S3, pa onda i RS3 modeli, a kupci će uvijek moći doplaćivati matrix LED svjetla koja podižu ukupni vizualni, a svakako i sigurnosni aspekt.

Kao i dosad Audi A3 moći će se opremiti opcijskim adaptivnim ovjesom, koji podvozje čini nižim 10 mm, dok je visina ovjesa sa sportskim podvozjem spuštena za 15 mm. Osim toga, sportske izvedbe bit će opremljene progresivnim upravljanjem s varijabilnim omjerima za različite brzine vožnje.

Simetričnost susreće asimetriju – tako bi mogli opisati novi interijer Audija A3

Vanjski dizajn donosi evoluciju, izuzetno uspješnu, ali u neku ruku očekivanu. No, zato interijer otkriva promijene koje stvaraju potpuno novu atmosferu u kabini. Forma oduševljava, a nositelji tehnologije su, kao i dosad, 12,3-inčni instrumenti koji su doplata na osnovne 10,25-inčne.

Na centralnoj poziciji je ekran dijagonale 10,1-inča s daleko opsežnijim mogućnostima, dok su komande klima uređaja smještene ispod njega. Važno, nisu postavljene na treći digitalni ekran kao u veće braće već su zasebne i mehaničke, što zaslužuje svaku pohvalu.

Dobro je znati, izvedbe slabije od 150 KS na stražnjem ovjesu neće imati multilink već polukrutu vezu

Baš kao i drugi modeli na MQB-platformi i Audi A3 je opremljen automatskim mjenjačima koji koriste “shift-by-wire” tehnologiju. Tim sustavom oslobođen je prostro između prednjih sjedala jer više nema mehaničke veze između same ručice mjenjača i sustava zupčanika.

Kao i obično u posljednje vrijeme o motorima se najmanje govori. Za početnu izvedbu pripremljen je 1,5-litreni turbobenzinac koji će se nuditi u klasičnoj izvedbi bez perifernih električnih pomagala i kao mild-hibrid. Obje izvedbe razvijaju 150 KS i nastavljaju se na početnu ponudu 1,0-litrenog turbo trocilindraša koji će raspolagati sa 110 KS.

Benzinci, mild-hibridi, dizelaši… Ima sve!

S dizelske strane za pogon je zadužen 2,0 TDI koji će se nuditi sa 116 i 150 KS, a na izbor će stajati ručni i automatski mjenjači. No, ako poželite elektrificirani pogon računajte da je vezan jedino uz S Tronic automatiku.

Novi model stiže isključivo s pogonom na prednje kotače, ali na quattro pogon nećemo trebati dugo čekati, kao niti na snagatora RS3. Za njega je i dalje predviđen fantastični 2,5-litreni 5-cilindraš koji će razvijati oko 400 KS.

A dolaze i plug-in hibridi

Dvije plug-in izvedbe koristit će isti pogon, 1,4-litrenog turbobenzinca u kombinaciji s električnim motorom i 6-stupanjskim DSG-om, baš kao i u slučaju novog Golfa.