Evo koliko koštaju sve izvedbe VW Golfa 8, kakve su performanse i što donose bazne opreme
Prodaja je počela i novi VW Golf 8 je na cestama. U odnosu na prethodnu generaciju cijena jest viša, ali je očigledna i bogatija oprema te viši stupanj digitalizacije i sigurnosti. Početni benzinac kreće od 164.987 kn, a 2.0 TDI sa 115 KS od 183.462 kn. Upoznajte i sadržaj opreme Life te Style
Golf je u pretprodaji još od početka veljače, no tek su od nedavno poznate sve cijene, pa je velika vijest da je početni model moguće naručiti već od 164.987 kuna. Pritom je riječ o izvedbi s 1.0-litrenim TSI motorom snage 110 KS, s ručnim mjenjačem sa 6 stupnjeva i 110 KS.
Performanse početne izvedbe još nisu poznate, izuzev potrošnje i emisije CO2
Početna benzinska motorizacija sa 110 KS kakva se u dosadašnjim modelima pokazala sasvim dovoljnom, pa čak i iznenađujuće upotrebljivom, dostupna je samo s početnim paketom opreme Life. Baš kao i 2.0 TDI sa 115 KS i ručnim mjenjačem, jer niti njega nema uz opremu Style.
Zanimaju li vas cijene novog Audija A3 za 2020. godinu kliknite na link!
Uz početnu opremu Life potrebno je doplatiti još metalik lak (4743 kn) i veće 17-colne kotače (5087 kn), pa cijena skače na 175.112 kn i to je iznos potreban da bi bazni Golf 8 mogli proglasiti jako dobro opremljenim.
Ako želite bogatiju početnu opremu Style, početna motorizacija postaje 1.5 TSI sa 150 KS ili 2.o TDI DSG7 sa 150 KS
Proizvodit će se i slabija izvedba 1.0-litrenog benzinca s 3 cilindra, snažna 90 KS, ali ona u ovom trenutku nije komercijalizirana na našem tržištu, baš kao ni “ogoljeni” još jeftiniji paket opreme.
Cijene VW Golf 8
Benzinci
Life
1.0 TSI 110 KS od 164.987 kn
1.5 TSI 130 KS od 177.809 kn
1.5 TSI 150 KS od 182.189 kn
1.5 eTSI 150 KS DSG7 od 204.536 kn
Style
1.5 TSI 150 KS od 193.894 kn
1.5 eTSI 150 KS DSG7 od 217.042 kn
Dizelaši
Life
2.0 TDI 115 KS od 183.462 kn
2.0 TDI 150 KS DSG7 od 223.970 kn
Style
2.0 TDI 150 KS DSG 7 od 235.013 kn
Sve što trebate znati o novom Golfu 8 možete klikom na ovaj link.
Sve tehnikalije o novom Golfu 8 možete pročitati na klikom na ovaj link
Usporednu vožnju Golfa 8 pored Opel Astre i Mercedesa A-klase pročitajte klikom na ovaj link
Automatski mjenjač dostupan je i uz početni paket opreme Life, ali samo uz najjaču izvedbi 1.5 eTSI sa 150 KS. Tad treba primijetiti kako model nosi oznaku eTFSI jer je riječ o mild-hibridu. Doplata za automatik i mild-hibrid 48V-elektrifikaciju na 150 KS snažnom benzincu stoga iznosi 22.347 kn.
Kako idu snažniji Golfovi?
Za početnog još ne znamo, ali 1,5 TSI sa 130 KS dovoljno je snažan i aerodinamičan da ulovi 214 km/h te da ubrza do 100 km/h za svega 9,2 sekunde. To je vjerojatno najbržih 130 KS koje smo vidjeli.
Najjači benzinski agregat u ponudi 1,5 eTSI, s automatikom, razvija 150 KS i 250 Nm, a postiže 224 km/h i ubrzava za 8,5 sekundi.
Već početni dizelaš 2.0 TDI sa 115 KS ima 300 Nm te može postići 202 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h iznosi 10, 2 sekunde. Jača izvedba sa 150 KS, 360 Nm i automatikom postiže 223 km/h i 8,8 sekundi.