

S novom C klasom Mercedes želi pomaknuti granice kvalitete izrade i digitalizacije. U interijeru putnike mazi operativni sustav iz S klase, a središnji dio kokpita okrenut je više prema vozaču. S povećanjem dimenzija vozila (dužina 4751 mm, širina 1820 mm) i sprijeda i straga nudi se više prostora. U odnosu na prethodni model sprijeda putnici imaju 22 mm više mjesta za laktove, dok je straga taj prostor povećan za 15 mm. Također na stražnjoj klupi za glave sada ima dodatnih 13 mm više, 11 mm kod karavana, dok je prostor za koljena povećan za čak 35 mm.
Novost je da će svi pogoni imati neki oblik blage hibridizacije uz 48 voltnu tehnologiju i integrirani starter generatora, što donosi Mercedesova ‘Electric First’ strategija. Ipak, zvijezda elektrifikacije je plug-in verzija (95 kW) koja je svoj doseg u odnosu na prošlu generaciju udvostručila. Iz Mercedesa obećavaju 100 km bez paljenja motora s unutarnjim izgaranjem (do 140 km/h), što zadovoljava većinu vožnji, poglavito onih po gradu. Baterija od 25,4 kWh do 100 posto puni se za samo pola sata. Sve to nije utjecalo na zapreminu prtljažnika koja je veća nego kod prethodnog modela.
Prvo predstavljena u novoj S klasi, druga generacija MBUX sustava sada je svoje mjesto našla i u posljednjoj generaciji C klase. Ovdje je sve podređeno vozaču, LCD zaslon visoke rezolucije nalazi se ispred vozača, koji prema odabiru kupaca mjeri 26 ili 31 cm u dijagonali. Središnjim zaslonom upravlja se svim funkcijama automobila i on može biti veličine između 24 do 30 cm. ‘Digital Light’ prednja svjetla imaju svjetlosni snop koji se usmjerava pomoću 1,3 milijuna mikro ogledala. Razlučivost je prema tome veća od 2,6 milijuna piksela po vozilu. Ovaj sustav vožnju čini sigurnijom projicirajući vodilice, simbole i animacije na cestu.
C klasa nudi se s tri benzinska motora, 1,5 litreni sa 170 ili 204 KS te dvolitreni s 258 KS. Pogon na sve kotače nudi se uz dva snažnija motora. Dizelaši su dvolitreni motori s 200 ili 265 KS, dok su svi motori upareni s automatskim mjenjačem s devet stupnjeva prijenosa.
Vrijedno je spomenuti da se i krug okretaja smanjio za 40 cm, pa se sada C klasa može okrenuti u krugu ispod 11 m, a to može zahvaliti opcionalnom zakretanju stražnjih kotača od 2,5 stupnja.